Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kundeklub og loyalitetsprogram søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi er ved at lave noget som hedder Aarhus kortet og dette kort bliver delt ud til 200.000 personer i Aarhus gratis. Det er et rabatkort, hvor kortholdere kan få rabat hos de butikker som ligger hos os. Disse butikker bliver inddelt i 3 kategorier, bronce, sølv og guld butikker og det bliver gjort udfra den rabat de giver hele tiden for kortholderne. Bronce 10-20% i rabat. Sølv 20-40% i rabat. Guld 40+ i rabat. Butikkerne kan altså selv bestemme hvilke rabat de vil give. Udover dette kan de lave tilbud i de forskellige kategorier, når de vil øge deres salg m.m. Der er 1000 flere ting de kan, men alt bliver administreret af os. Vi yder også gratis konsulent hjælp til markedsføringsplaner m.m.
Vi er ved at udarbejde en hjemmeside, med kategorier såsom frisører, restauranter, tøjbutikker, autoforhandlere, Cafeer med mere, der kommer ca 20 kategorier med 10-15 underkategorier.
Nu kommer så det jeg skal bruge fra jer.
Vi skal bruge 1 stor kundeklub som kan håndtere alle vores medlemmer (optil 200.000) og hvor vi en gang imellem kan sende emails og sms annoncering ud til dem. Men den enkelte brugere skal kunne gå ind under den enkeltes butik og tilmelde sig deres kundeklub/loyalitets program altså på vores side. Kan dette lade sig gøre??? 
Udover dette ville det være så fedt, hvis man kunne ligge denne formular til kundeklubben fra vores side på kundens side.
Mvh Jimmi Ørsø
Fra Søborg
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 69
Fra  POS-Consult I/S Skrevet kl. 11:49

Hej Jimmi

Jeg kommer fra et firma der hedder POS-Consult, vi kan både være behjælpelige med produktion af kort og system til håndtering af rabatter m.m.

Jeg syntes du skal prøve at sende mig en mail eller ringe til mig på mandag, så kan vi jo tage en snak om hvad vi kan tilbyde?

De Bedste Hilsner
Kasper Jørgensen
POS-Consult
IT til din Butik
Tlf. 77 348 530
kasper@pos-consult.dk

Med Venlig Hilsen
Kasper Snedker Jørgensen

POS-CONSULT I/S - KORTPRODUKTION, BETALINGS- OG KANTINESYSTEMER - WWW.POS-CONSULT.DK

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 12:12

Der er jo et par stykker herhjemme der tilbyder systemer til kundeklubber, der kan alt det du skriver og mere til - har du overvejet at vælge et af dem? Det kunne f.eks. være Metimus de har lidt om kundeklub her og loyalitetsprogrammer

/Arco

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 12:21

Arco

Ja har kigget omkring og er ved at indhente tilbud også bl.a. fra metimus. Men vil gerne have så mange muligheder som muligt.

Så vil jeg sammenholde pris, system, support og udviklingsmuligheder og tage stilling derfra.

Mvh Jimmi

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Dec 09
Indlæg ialt: 55
Fra  MoreThanIT Skrevet kl. 08:39

Hej Jimmi

Jeg vil klart anbefale dig at tage fat i loyallitetsbureauet: http://www.loyalitetsbureauet.dk/

De bor i Århus og er klart dem der kan løfte denne opgave.

Med venlig hilsen

Mikkel Overgaard

Rådgivning i IT og SMS løsninger - MoreThanIT.dk

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 09:39

Hej Mikkel

Har også kontaktet dem ;-

Mvh Jimmi

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 09:46

Hej Jimmi

Vi kan ikke stå for softwaren bag, men selve kundekortene kan vi sagtens producere til rigtig gode priser, i år regner vi med at trykke 1 mio kort til danske butikker / firmaer - og vi er godt på vej til at skyde over mål.

En ting i skal tænke over:
Skal kortene have individuelt navn på? - det bliver oftest en ret stor post hvis de skal dette, en anden mulighed er bare at lave et skrivefelt + en individuel stregkode på dem.
Så kan i evt. også have kort liggende ude i de enkelte butikker, så folk kan få dem med med det samme, også evt. skrive sine egne data ind når de kommer hjem, på jeres hjemmeside.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 09:55

Hej Janus

Du kan kontakte mig på vovol@ofir.dk så kan vi tage den derfra og vi har taget stilling med det med kortene ;-)

mvh Jimmi

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)