hej ville høre om det er lovligt at importere ægte varer fra USA (det er nogle caps) betale told og alt det der og så sælge dem videre? |
.
hej ville høre om det er lovligt at importere ægte varer fra USA (det er nogle caps) betale told og alt det der og så sælge dem videre? |
ikke nogle der lige har et svar til dette? :) |
Hvis varemærket er registreret i EU, så er det ulovligt... Er ovenstående ik tilfældet, så er det lovligt... |
Af ren nysgerrighed, hvilke Caps vil du importere hjem? :) |
michell and ness snapbacks er det lovligt? |
Der findes flere herhjemme der fører dette mærke, så der er formentlig nogle leverandøre der har rettighederne til at sælge produktet herhjemme i det. Men jeg vil ikke gøre mig 100% sikker på det, måske er det tilladt. /Martin |
Som udgangspunkt er det ikke decideret ulovligt, at importere ting fra usa og videresælge herhjemme. Jeg kender ikke produktet. |
Jeg besøgte deres hjemmeside og fandt frem til hvem der stod for salget i EU og kontaktede ham pr. mail. I dette tilfælde er det en sælger, der arbejder for New Era, så vidt jeg husker :) Næsten alle kan få de forskellige mærker på deres shops, det gælder bare om at finde leverandørene. |