Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny blog - Nyt sted til gæsteindlæg!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Ny blog = Nyt sted til gæsteindlæg = flere besøg på din hjemmeside.

Som nogle nok har læst, så har jeg åbnet en ny hjemmeside der hedder www.newcashinc.com. På denne hjemmeside finder du så min blog omkring Affiliate marketing, online marketing, SEO og meget mere. Bloggen heder HansenBlog, og bliver ejet af Kevin Hansen.

Jeg kan tilbyde dig flere besøg på din hjemmeside ved en enkelt artikel, eller hvis det lyster flere. Alt du skal gøre at skrive et gæsteindlæg på min hjemmeside, og derved få din hjemmeside i bunden af artiklen, men der er dog nogle enkelte krav som skal overholdes, og dem har jeg listet op nedenunder:

• Artiklen skal være 100% unik og ikke oplagt på andre sider.
  • Artiklen skal have relevans til bloggens tema.
  • Den må ikke indeholde affiliate links.
  • Artiklen skal være rette for stavefejl og grammatik fejl.
  • Der skal ikke være andre med samme metode/indhold på siden.
  • MINIMUM 300 ORD
Håber at høre mere fra dig, og hvis du har nogle spørgsmål kan du kontakte mig her på amino over denne post eller send mit et PM (private message). Du kan også kontakte mig på bloggen eller på mailen yupsdk@gmail.com. (dumme mails som spam og lignende vil blive blockeret med det samme.)
Du kan indsende din artikel her: http://newcashinc.com/gaesteindlaeg

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Rettelse:

For at gøre det lidt mere sjovt, vil jeg give den bedste artikel hver uge, et uges reklame i sidebaren. Jeg vil kontakte den person hver fredag som har skrevet den bedste artikel. Derfor er det meget vigtigt du skriver din mail hvis du indsender en.

- Tak for hjælpen og tiden.

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)