Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering af kategori tekst

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det er efterhånden sjældent jeg/vi ber om hjælp herinde, men jeg tænkte lige jeg ville prøve at høre ad.

Jeg har brugt et par timer på at optimere kategorien om Redken, førhen var der 2-3 linjer + de 4 knapper i ser øverst.

Nu har jeg så skrevet resten af teksten hele vejen ned, lavet korrekte title og alt-tags på billede og links, samt givet siden ny titel og Meta descripten.

Siden indeholder måske et par stavefejl og/eller kommafejl, det har jeg ikke haft tid til at tjekke, men udover disse fejl, hvad kan jeg så gøre bedre for at skabe en bedre landingpage til søgeordet "Redken".

Ha' en god weekend. Håber på nogle gode inputs 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

I want to help but,

Can you SHOW what you mean with Jing maybe?

Get Jing here

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke præcist hvad du skal gøre, men jeg får slet ikke lyst til at læse teksten på siden, når den møder mine øjne.

Desuden virker den første sætning "Se vores kæmpe store udvalg af luksus hårprodukterne fra Redken" malplaceret eller for "salgs-agtig".

Det var min umiddelbare uforbeholdne.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter tak for dit svar,

Teksten er nu også egnet mest som information, til dem som vil læse, det er slet ikke der produkterne er, det er meningen man skal klikke ind på undersiderne som er oppe i toppen.

Er det ikke okay at teksten er sælgende? Ikke desto mindre er der 0% løgn i hele teksten, Redken er noget af det bedste du kan få til dit hår. Trust me.. 

Andre inputs? 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Jeres webshop er generelt rigtig pæn og brugervenlig.

Denne (nye?) landing page er jeg dog ikke vild med - og jeg vil påstå, at der vil være et unødvendigt højt frafald af besøgende pga.:

  • ingen priser
  • ingen gode tilbud
  • overvældende meget tekst (I bliver gode venner med Google, men også med jeres besøgende?)
  • meget afdæmpede "call to action" elementer - "Se mere her" er reelt det eneste visuelle hint om, at der kan klikkes på de fire kategorier
  • teksten på de fire bokser flyder ud i baggrunden - eksempelvis er "Tilbud" næsten usynligt ved første hurtige blik på siden

Mvh Troels.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meningen siden ikke har nogle priser. Vi har alt for mange produkter fra denne serie til at vise det et sted. Vi har testet mange former for kategori opbygning og indeling af de største kategorier er det bedste.

- Det er derfor vi har 2 indgange. 

Vi har opdelt vores kategorier i en "Kategori"-indgang og "Mærker"-indgang fordi der er faktisk flere som søger specifikke serier end der søger på generiske søgeord.


Det er dog godt du siger at teksten på knapperne ikke er så synligt. De er også blevet synlige på de nyere knapper. Vi har jo over 200-300 af dem. se evt. Hårstyling hvor de er lidt synligere

- Så tak for at du siger det.

Lige netop denne side er ikke opbygget, som f.eks Barberblade eller Rosebud, som er skabt til at skulle konvertere når man lander. Men derimod som en oversigts-side eller trafik-ind side. a'la ghd. Siden var førhen ligeså tom som f.eks siden med Schwarzkopf.

- Derfor har vi tilføjet meget ekstra information og tekst.

Vores konverteringsrate fortæller os at vi bare skal arbejde på at få folk ind, resten kan de godt selv finde ud af. Så jeg leder efter hvordan jeg kan optimere siden, for at gøre det til en stærkere trafik-kilde, som evt. kan komme højere op på google.

Giver det mening? det gik lidt stærkt.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)