Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gotta make that money, even if it takes all night..

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

For et år siden afsluttede jeg en periode på ca 2 ½ år hvor jeg arbejdede og studerede ca 100 timer om ugen.

Jeg havde ingenting, ingen uddannelse, ingen penge og havde mistet min lejlighed. Og havde i øvrigt også angstanfald.

Så faldt jeg over Amino, og SEO, og nu går det godt. Min angst forsvandt også for ca 2 år siden.

En sang der ofte kørte i baghovedet på mig i den periode, er den jeg jeg uploadet her.

Jeg ved godt at man helst skal sige at man bare er iværksætter for sjov skyld, og fordi man brænder så meget for det. Men det handler fandme også meget om at skrabe nogle skejser til sig. Eller det gør det for mig.

Her er så den sang. jeg håber den inspirere andre som den gjorde med mig.

God weekend - and keep that money coming !!!

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 11:12

Er du så blevet millionær :) ?

Hvad har du opnået siden du begyndte på Amino og lærte lidt om SEO ?

Er født nysgerrig :)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:20

Jeg startede med INGENTING som sagt, og vaskede trapper for min bror, mens jeg studerede SEO og lærte om hjemmesider, når jeg fik fri.

Nu har jeg betalt gæld ud for ca 150.000,- kr.

Jeg investerer alle de penge jeg tjener på at lave flere hjemmesider, lære mere og jeg ansætter folk til at passe alt andet.

Jeg vil ikke sige hvad jeg tjener lige nu. Men hvis jeg solgte mine hjemmesider med tilhørende kunder, så ville jeg mindst skulle have et par millioner. Og jeg har stadig et stykke at gå , plus at salginternettet stiger meget for hvert år.

Og jeg startede med 500, kr, nogle gratis visitkort fra Vistaprint ( da jeg ikke havde råd til de andre ),ingen viden og en stor sult for ca de der 3 år siden. Og det er under finanskrisen.

Jeg har også oplevet en del anden succes undervejs, men det fortæller jeg om senere. I en bog måske. Det en ret vild historie, og den er først lige startet.

Det skal dog siges, at jeg var sygeligt besat af at få succes, drømte om det hver nat, så jeg næsten ikke kunne sove. Gik ikke så ofte i bad og spise for lidt.

Jeg havde noget der skulle ud af systemet.

Nu har jeg et mere balanceret syn på det hele, men jeg er stadig mere sulten end de fleste :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 11:24

Jimi Hove:
Nu har jeg et mere balanceret syn på det hele, men jeg er stadig mere sulten end de fleste :-)

Efter succes eller spiser du stadig ikke? ;)

Faroe Media - Udvikling af Android og iOS applikationer

Tilmeldt 3. Apr 11
Skrevet kl. 11:25

Jamen hatten af for dig sir. Yes

Driver du andre virksomheder end tilbyde rengøringsservice ?

Jaaa en sulten løve finder vel altid noget at spise Yes

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:29

Jeg er lige i gang med at registrere en anden virksomhed, og registrerer snart èn igen. Så jeg ender på 3, og der stopper jeg så også. Så jeg kan holde fokus på dem.

Hvad det er for 2 andre virksomheder, får i snart at se.

Og jeg har faktisk lige haft et par dage hvor jeg drømte om SEO igen, og spiste for lidt, da jeg som sagt lige er ved at starte noget nyt op. Men nu ved jeg hvad jeg gør, så alt ting går 10 gange hurtigere, og jeg passer også bedre på mig selv.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 11:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Inspiring Jimi!!

Thankyou for sharing :)

Tilmeldt 3. Apr 11
Skrevet kl. 11:39

Man kan næsten regne ud, at dit næste firma har noget med SEO at gøre Wink

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:42

Ps:

Og det der med sulten løve finder altid noget.. minder mig om en tanke jeg havde meget i mit hoved, og som jeg har den dag i dag : " Alt hvad du kan se med dit øje kan du sælge "

Så det vil faktisk sige alt i hele verdenen. Det åbner altså nogle muligheder.

Derfra er det bare at fyre den af, og være lige glad med hvad andre tænker. Og det er jeg også i det her indlæg. Jeg ved at en del vil tænke at jeg er alt for åben, og nogle at jeg er for pengefikseret og nogle at jeg er en smartass.

Alt hvad jeg har at sige til det, er : i kender mig ikke. Og det er ikke mig der er på røven.

Det er ikke ment på en fjendtlig måde, men for at inspirere folk til at lade være med tænke så meget på hvad andre tænker, og så bare fyre den af. Det er det man har brug for under en finanskrise.

Vi kan ikke allesammen leve af dagpenge og sociale tilskud fra staten i fremtiden. Er du klar til at stå på egne ben ? Eller er du bange for hvad andre tænker om sådan en som mig/ dig ?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:52

Lige en indskydelse igen..

Jeg er selv en gammel hippie, og er det stadig lidt ( dog ikke så meget som tidligere ). Men altså det skal jo ikke afskære èn fra at tjene masser af millioner.

Som jeg også plejer at sige " Hvis du hader kapitalisterne så meget, så tag deres penge ( lovligt ), det er det værste du kan gøre ved dem "

Og så kan man jo donere dem til dem man synes. Eller bare synes at det også er okay for en gammel hippie at bo et fedt sted. Der er jo nogen der skal bo de de steder med fed beliggenhed, tegnet af de gode arkitekter og bygget af de bedste materialer. Hvorfor skulle det ikke være dig ?

Der findes masser af rige mennesker med kæmpe hjerter. De kaldes også nogle gange for filantroper.

Måske det er noget som du kunne være ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)