Hej alle aminoer... |
Hej Lasse
Det ser interessant ud! Har lige læst jeres hjemmeside og kontakter dig via den.
Hilsen Flemming
Hej alle aminoer... |
Hej Lasse Det ser interessant ud! Har lige læst jeres hjemmeside og kontakter dig via den. Hilsen Flemming |
For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!
Hej Flemming. |
Skrev en besked via jeres kontakt formular på jeres hjemmeside. Men har intent hørt fra jer!?? |
For A Fact
Hej, |
Det lyder meget interessant. Smider lige siden i fortrukne ;) |
ProFishingStore.dk - fiskegrej, Waders og fiskeudstyr online - Køb billigt fiskegrej her!
Hej Lasse, hvis jeg nu har en løsning hvor jeg sender de produkter som kunderne bestiller efter at jeg har specialproduceret dem (dvs. ikke mulighed for lager) kan jeg så stadig kunne få adgang til tilbudet? Du skriver at private pakker er 34 kr. - hvad koster det for erhvervspakker? Tak |
Sender dig lige en PM |
For A Fact
Mærkeligt når Jeres firma først er starte den 01.05.2011 Hvorfor stemmer Jeres adresse på hjemmesiden ikke overens med cvr. registerets ? Generelt lyder det meget mærkeligt at i skulle have en anden pris hos post Dk end alle andre?
|
@Ravn: Det er ikke så mærkeligt. Vi, Webstock, tilbyder denne service, som en del af vores webløsning til vores kunder. I det vores samarbejdespartner har meget travlt med den daglige drift, har vi indgået en aftale, som bygger på, at vi står for markedsføringen af logistikdelen. Dette har vi valgt at gøre, da vi mener, at vi ved at reklamere for dette produkt forhåbentligt kommer i kontakt med nogle kunder, som kunne finde en samlet løsning interessant. Håber det er tilstrækkeligt, til at besvare ovenstående lidt kritiske indlæg. Hvis der er nogle der har spørgsmål er I mere end velkomne til at ringe eller skrive - eller booke et møde! Venligst Lasse Juhl
|