Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Producent søges

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AMINO'S,

Jeg søger og søger, men svært er det at finde en leverandør og producent til mit produkt.
Jeg designer selv til tshirts, og er nu bare nået til det punkt, hvor jeg gerne selv vil have det ud i livet.

Jeg har kontakt til bekendte butikker, og med sikkerhed har jeg fået chancen for at få min vare indenfor.
Men men men.. Jeg har søgt omkring, og det er faktisk svært at få ordenlig information omkring producenter.
Jeg savner en side, som fx. ALIBABA, hvor det er muligt at søge efter producent, og vide at der er garanti for levering og god kvalitet.
Kender du nogen, eller kan føre mig til en side, hvor det er muligt at finde producenter verden over?
Jeg er meget interesseret i Portugal, Indonesien og Thailand.
Jeg har personligt kontakt til to leverandøre i Danmark, men pga. priserne, så føler jeg ikke, at jeg vil kunne være med på konkurrencemarkedet, hvis jeg får det lavet hos dem - men de kan skabe kvalitet!

Håber at høre fra dig,

På forhånd tak.

Andi

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 08:27

Hej Andi

Prøv at kontakte Lars fra Amarisas han har egen systue i Bangkok Thailand.

Det kan være han kan hjælpe

Hilsen

Claus

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 10:23

Skal du have lavet T-shirts så er bangladesh gode og billige(verdens største producent).  Turkiet er også en stor producent med super kvalitet.

Du vil kunne få hjælp til at finde producenter hos de pålændede landes ambassader´s handelsafdelinger.

www.malekspinning.com prøv at kontakte dem og hør om ikke de kan anbefalde dig nogle producenter.

Ravn

Fra Ejby
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 10:42
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 10:47

Prøv evt. at tage fat i sydine.com, en moldavsk systue med dansk islæt. Det seneste jeg har hørt, er at man vil starte systue op i DK for kollektionsprøver, så man er tæt på kunderne i udvilkingsfasen. Men selve prod. foregår i Moldavien, dvs. østeuropæiske sylønninger, men qua det danske islæt under ordnede vilkår

/Ulrik

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Skrevet kl. 23:17

Tak for alle henvendelser.
Jeg tror på det kan give mig bid på krogen, med lidt snilde :-)
Er det muligt at komme til en hjemmeside, hvor der generelt sidder nogen inde, som kan give ordenlige tilbud og sende vareprøver, eventuelt?

Claus, er jeg forkert på den, hvis jeg siger, at det virker til at de fleste danske, som har agenter i udlandet er generelt dyrere?

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 04:41

Andi Christensen Hoej:
Claus, er jeg forkert på den, hvis jeg siger, at det virker til at de fleste danske, som har agenter i udlandet er generelt dyrere?

Hej Andi

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener, men hvis man køber igennem en agent vil det mange gange være en anelse dyrere da der jo er et led mere i fødekæden, prisen ved en agent kan dog også sagtens være billigere end ved direkte køb på en fabrik grundet f.eks. mængder (agenten vil jo mange gange have flere kunder en lige den ene til fabrikken og vil derigennem måske kunne opnå nogle bedre priser relateret til den mængde han formidler ... og slut prisen derved bliver den samme eller billigere for kunden.

Ovenstående er dog kun nogle spekulationer jeg har, om det forholder sig sådan i virkeligheden indenfor tekstil branchen skal jeg lade være usagt , der kommer nok nogen forbi der har mere indsigt i lige netop den branche ...

Hilsen

Claus

Tilmeldt 15. Oct 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:01

Hej Andi

Jeg kan maaske give dig lidt hjaelp/input ang. t-shirt. Jeg bor i Indien, har flere aars erfaring med testilb. Min partner og jeg er "agenter" for bl.a. dansk designer - bl.a. boernetoej og dametoej. Og naar vi snakker om -shirt er priserne alt fra et par euro og op efter. Det afhaenger af mange ting. f.eks. str. (maal paa disse) antal per order, og mest af alt kvaliteten af bomulden...hvis du skal have 100% bomuld eller en mix af viscose eller poly...mange, rigtig mange muligheder.

Jeg kunne skriv en lang list om ting du skal passe paa med og ting du alting skal forlange, men ved ikke om du allerede har styr paa dette nu. Hvis ikke, vil jeg meget gerne give et par raad paa vej.

Mvh. Louise Smile

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Skrevet kl. 19:47

Hej Louise,

Jeg har fat i en i Bangladesh, men er uden tvivl interesseret i at få lidt hjælp og gode råd med på vejen :-)

Jeg har smidt dig en privatbesked.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)