Her får I lige endnu et godt tilbud på en flot firmagave til personalet eller til at tage med til Jeres forretningsforbindelser.
2 flasker god vin samt en 40 grams tindåse Amarelli-lakrids for kun kr. 125,- inkl. moms. Tilbuddet er uden fragt og emballage, men det har jeg også mulighed for at skaffe og give tilbud på. Jeg leder efter en flot og enkel stofpose til lakridsen til at have rundt om halsen på en af flaskerne eller håndtaget på emballagen. Den stofpose får du gratis med.
Normalprisen for varerne i butikkerne er kr. 189,- ialt.
Dette er stykprisen fra 10 gaver (dvs. 20 flasker og 10 tindåser lakrids), men prisen kan vi godt justere på alt efter antal. Tilbuddet gælder frem til 30/11 2011.
Jeg er sikker på, at en moderator fra Amino-teamet vil tage fat i mig, hvis jeg på nogen måde overskrider grænserne for markedsføring af mine produkter herinde. Jeg betaler for mit PLUS-abonnement og har således adgang til at oprette tilbud i kategorien "Jeg har et godt tilbud til dig".
Måske du skulle slette dit link til emballagebureauet i din signatur....?
Michael
PS: skriv en PB næste gang du vil gøre indsigelse mod noget - det ødelægger ikke folks tråde.