Hvorfor laver du hvad du gør cecilie? |
Fordi jeg brænder for det ? :-)
Hvorfor laver du hvad du gør cecilie? |
Fordi jeg brænder for det ? :-) |
Ved du hvad, jeg tænkte at grunden til du spurgte om det du nu gjorde, var for at være lidt smart. Det tror jeg ikke, nu hvor jeg lige fik set du havde spurgt en efter det samme. ;-) Så nu vil jeg svare, sådan oprigtigt... Hvor skal man egentlig starte, for det med at være selvstændig, går helt tilbage til da jeg nok kunne gå og tale. Det er sådan at min far altid har haft hjemmekontror, og været en ulidelig dygtig sælger. Alt det han smed ud, tog jeg (papirere, osv) og så kunne jeg sidde i timevis og lege at jeg havde et stort firma, og ofte rendte jeg over til min nabo, legede med hende, men beholdte alle de gode papiere selv. Og det er lidt sjovt, for det er først en månedstid siden, hvor jeg fortalte et familie medlem om min idé, at det slog mig, at jeg rent faktisk har været købmand hele mit liv. Så i stedet for at snakke om idéen, så sad vi og snakkede om alle de ting som forbandt mig med den jeg er idag. At være selvstændig, handler for mange kun om at tjene penge. Jeg vil også tjene penge, og være uafhængig, men jeg vil kun være uafhænig på den baggrund at jeg kan stå inde for det jeg laver, og trives i min hverdag. Og det kan jeg kun ved at være selvstændig. ;-) |
Hej Cecilie Det lyder som en rigtig sund tilgang til dit arbejde. Er sikker på med knofedt og den rigtige indstilling skal du nok få STOR succes. Husk forresten ordsproget. Work smart not hard.... |