Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skribenter søges!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
hi alle skrivere!

jeg er i fuld gang med at lave min første hjemmeside thehumanpotential.dk og jeg søger hermed ligesindede skribenter til at supplere mine artikler og ideer!

den er delt op i tre kategorier Artikler, Mind Exercises og Produkt Test.

jeg er rigtig spændt på at lave den og se den vokse! den vil sagtens kunne placeres under kategorien personlig udvikling som jeg er meget interesseret i. Den skal fungere som en fornem inspirations og motivationskilde for alle der gerne vil se hvor langt de kan nå med deres potentiale samt evaluere og anbefale forskellige produkter.

Der skal lægges en del fokus på promovering af interaktiv/krystaliseret intelligens. Det vil sige evnen til at bruge det potentiale vi allerede har, til at opnå bedst mulige resultater! :)

hjemmesiden kommer til at henvende sig bredt men vil dog specielt henvende sig til iværksættere, kreative mennesker, mennesker med skabertrang, gør-det-selv mennesker samt alle der ligesom jeg vil være bedre til at fokusere, være kreativ og udforske hvor langt vi kan nå i form af personlig succes.

Uden at fortælle alt for meget, så vil jeg have at denne hjemmeside skal dække følgende områder:

praktiske artikler som: hvordan man booster sin kreativitet, koncentrations evne, bliver inspireret/entusiastisk, bliver mere organiseret til daglig, bliver gladere, får mere energi, forbedrer sine talegaver, får mere selvtillid og bliver mere et med sig selv.

men bestemt også artikler som: filosofi, religion, verdenssynspunkter, lucid dreaming, speed reading etc.

der skal ikke lægges skjul på at jeg er åben for kontroversielle og videnskabeligt ubekræftet ideer samt virkemidler såsom:

the law of attraction som jeg synes er en motiverende inspirationskilde og tankegang

brainwave entrainment, binaural beats, subliminal messages

hvordan man lærer at udvikle sin intuition, bruge sit tredje øje samt evne til at fungere som medie

hvis der er nogle af jer der har erfaringer og kunne tænke sig at blive en del af et fast panel eller skrive en artikel i ny og næ, så skriv endelig til mig! det er selvfølgelig vigtigt at du ved hvad du skriver om og kan skrive livligt så folk ikke falder i søvn!

jeg glæder mig til at høre fra dig!

de bedste hilsner

Joakim Rex Andersen

Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:58 | Låst
Hej Joakim,

Det lyder spændende - hvornår går den online?

Mvh.

Anette Gjurup

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:22 | Låst
hej Anette

tak for dit svar. Jeg skyder efter at gå online om halvanden måned. Jeg vil dog have min side testet og afprøvet af een der kender mere til hjemmesider end jeg, før jeg launcher! men jeg skal nok huske at tippe herinde når det sker :)

med venlig hilsen

Joakim

Tilmeldt 6. Jul 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 03:09 | Låst

Søger du stadig?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 05:35 | Låst

yuriduri:

Søger du stadig?

Hej,

Velkommen på Amino.

Mon ikke vedkommende har fået løst sin udfordring.
Du besvarer et indlæg fra 2007.

Vi låser tråden.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)