Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide til produkt: Ble-alarm

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg har tidligere efterlyst et sted på Amino hvor man kan fyre evt. gode ideer af til nye produkter/services!
Ideer som man selv synes er gode, men som man ved man aldrig selv vil/kan realisere. Hvorfor så ikke lade andre iværksættere få ideen og evt. vælge at realisere den? Hellere det end at de brænder inde i mine skuffer! Men jeg kan se at denne "kategori" kan bruges til formålet, så her er min første ide der ryger ud af skuffen!

Grosen ide 1: Ble - alarm

Jeg er far til en lille dreng som har brugt ble og har skulle pottetræne som alle andre børn. Både da han brugte ble og da han skulle potte-træne irriterede det mig meget at jeg ikke kunne vide præcist hvornår drengen havde et "uheld"! Hvorfor ville jeg gerne vide det?
- Undgå røde numser pga. en overfyldt ble man opdager alt for sent
- Mere effektiv potte-træning, da knægten så kunne komme på potte tidsmæssigt meget tæt på at han havde sine "uheld"

Derudover er det mit indtryk at også mange ældre der bruger voksen-ble kunne have stor glæde af at vide hvornår deres ble bør skiftes?

Jeg tænkte på, at man skulle kunne lave en dims der kan klæbes på bagsiden af en ble eller lign. og holde øje med "aktiviteten". Hvis "uheldet" er ude skal et apparat man kan have om armen ligesom et ur, eller i lommen kunne kommunikere med dimsen på bleen og diskret alarmere fx forældre til små børn eller til ældre når der sker noget og endvidere hvis en ble er ved at være "overfyldt"!

Jeg kunne godt have tænkt mig sådan et produkt til min dreng da han brugte ble og da han skulle potte-trænes, og jeg ved jeg ALDRIG selv vil realisere sådan et produkt, så hvis Du mangler en ide og ved/tror Du kan føre denne ide ud i livet, så værsgo at bruge den!

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 08:25
Hej Grosen

Ideen er såmen meget sjov, men du skal ikke være i tvivl om, at jeg ved hvornår min 20 mdr datter har lavet stort!

Dér hvor din idé måske kunne bruges var ældre på plejehjem. Dér ligger måske en mulighed..

Mvh

IK

Blogger & Tekstforfatter

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 08:30
Grosen, udemærket idé. Som med så meget andet, så er det prisen der bestemmer og jeg tror ikke forældre vil betale ekstra for den facilitetet. Min kone kan finde på at køre 25 km. hvis der er tilbud på bleer i Bilka.

Hvis ble-alarmen kunne kombineres med en fjernstyring, så barnet altid gik hen til moderen når det var tid til stor service, ville jeg hellere end gerne købe den

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Tilmeldt 14. Dec 05
Skrevet kl. 08:31
Forfatter: Idé Kongen

men du skal ikke være i tvivl om, at jeg ved hvornår min 20 mdr datter har lavet stort!

Hej Ide Kongen

Det var jeg heller ikke i tvivl om da min dreng stadigvæk brugte ble, men der var dog ofte et
lugt-filter på i form fx en tæt flyverdragt eller lign. så "uheld" nogen gange ikke blev
opdaget i tide ;-)

/Grosen Friis

Tilmeldt 14. Dec 05
Skrevet kl. 08:41
Forfatter: Kurt Moskjær Andersen

Som med så meget andet, så er det prisen der bestemmer og jeg tror ikke forældre vil betale ekstra for den facilitetet.

Hej Kurt

Jeg havde nu forestillet mig at dimsen til bleen skulle kunne genbruges mange gange!

Vi bruger formuer på vores kære børn, baby alarmer, stimulerende legetøj og endda penge på mærkevare-bleer til overpris,
så jeg har nu stadigvæk en stor tro på at der ville være et marked for sådan et produkt!

Forfatter: Kurt Moskjær Andersen

Hvis ble-alarmen kunne kombineres med en fjernstyring, så barnet altid gik hen til moderen når det var tid til stor service, ville jeg hellere end gerne købe den

Ha ha, ja så var der mange fædre blandt de potentielle købere!

/Grosen

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 08:51

Humor!!

Blogger & Tekstforfatter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)