Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé to go or no go

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Har kigget på nogle forskellige ideer og har en som jeg umiddelbart synes virker interessant. Derfor vil jeg nu prøve at dele den med jer herinde og høre hvad i synes om ideen.

Der findes en del storcentre og gågadearealer i DK, hvor den mandlige del af befolkningen ofte bliver slæbt med rundt og shoppe uden egentlig at have lysten til det.
Det skal der rådes bod på nu, ikke at manden skal få mere lyst til at shoppe, det tror jeg aldrig der bliver lavet om på.

Den løsning jeg tænker på, er en transportabel omgang mandehjørne, der kunne fragtes rundt til de forskellige storcentre, som happening, gimmick, anderledes og velkendt i nye klæder...

Jeg forestiller mig det værende en stor lastvogn, der også vil trække en del tilskuere til, på grund af dens ydre og potente motor, hvor børnene kan få lov til at komme op og sidde i førevognen, evt. med mulighed for at prøve en mindre simulator, når den holder stille.

Der skal i selve anhængeren være meget komfortable møbler, flere fladskærme med forskellige spillekonsoller til og de nyeste magasiner fra M, Euroman osv. i den dur.
Det skal også være muligt at kunne tilgå internettet med hotspots, så dem der gerne vil have den bærbare med, kan hoppe derind og have mulighed for at slå sig ned.

Det bør være muligt at have mellem 20-30 ad gangen i dette mandehjørne, hvor der kan slappes af, gives tid til at være "mand" og de kære damer har ingen adgang.

Dette er bare starten på ideen, jeg vil meget gerne have kommentarer herfra om det er total utopi, helt hul i hovedet, er muligt og høre hvad andre input der kan være til et transportabel mandehjørne?

Mvh

Carsten 

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Fra Ålsgårde
Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 88
Fra  Tralula-leg Skrevet kl. 22:37

Hvis storcenterene skal betale for at leje det, skal det jo give mere salg. Og hvis det alligevel er kvinderne der hiver mændene med ud at handle, så tiltrækker de jo ikke flere kunder på et mandehjørne.

Tralula-leg.dk salg af legetøj til børn.

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 22:46

Det er selvfølgelig en vinkel der kan haves på det...

Jeg kender selv til det med at skulle med ud og shoppe og blive slæbt ind i forretning efter forretning uden at gide det. 
Her tror jeg at det vil være godt med en ting som dette, hvor manden kan blive sat af, finde ligesindede og bruge tiden på det som mænd nu synes er spændende...
Det vil garanteret give meromsætning i de forskellige tøjforretninger og kvinderne vil have mere tilfredse kærester og mænd med hjem, efter de selv har haft en fed shoppetur, enten alene eller flere veninder der er taget afsted sammen.

Giver det mening?

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:52

hvis de bare har de samme muligheder som hjemme, kan de jo bare blive hjemme... (surfe,læse,spille)

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 22:59

Det kan der også være noget om...

Uden at kende alt for meget til psykologien, giver det så ikke noget at være sammen med en flok af mænd, der synes det samme, der kan konkurreres på de forskellige konsoller, der er stillet op, der kan ses sport på de forskellige skærme og nettet kan besøges af dem der har lyst til det?

Det skal som sagt også være muligt at læse magasiner af en god kvalitet og ved at kunne være max 30 ad gangen, er det vel ikke helt umuligt at kunne skabe en bestemt stemning mens kvinderne shopper...

Synes det vil være anderledes end bare at sidde hjemme.... 

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 23:03
Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 23:30
Tobias

Det er ikke helt dumt det der!

Lav det transportabel, så det kan køre rundt i landet og derved blive brugt i mange flere sammenhænge...

Open by nights, storcentre, events, gågader osv osv.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 00:11

Jeg kan måske heller ikke helt, som det er nævt tidligere, se forskellen på, at sidde i din lastbil eller blive hjemme? Hvad er det der skal være incitamentet til at jeg skal tage med konen/kæresten til at tage med på indkøbstur, og sætte min ind i din lastbil? Hvad gør forskellen?

/Ulrik

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)