Har kigget på nogle forskellige ideer og har en som jeg umiddelbart synes virker interessant. Derfor vil jeg nu prøve at dele den med jer herinde og høre hvad i synes om ideen. Der findes en del storcentre og gågadearealer i DK, hvor den mandlige del af befolkningen ofte bliver slæbt med rundt og shoppe uden egentlig at have lysten til det. Der skal i selve anhængeren være meget komfortable møbler, flere fladskærme med forskellige spillekonsoller til og de nyeste magasiner fra M, Euroman osv. i den dur. Det bør være muligt at have mellem 20-30 ad gangen i dette mandehjørne, hvor der kan slappes af, gives tid til at være "mand" og de kære damer har ingen adgang. Dette er bare starten på ideen, jeg vil meget gerne have kommentarer herfra om det er total utopi, helt hul i hovedet, er muligt og høre hvad andre input der kan være til et transportabel mandehjørne? Mvh Carsten |
Hvis storcenterene skal betale for at leje det, skal det jo give mere salg. Og hvis det alligevel er kvinderne der hiver mændene med ud at handle, så tiltrækker de jo ikke flere kunder på et mandehjørne.