Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste planlægning for community-site.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 68
Fra  Nicholai Jensen Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg har kigget lidt rundt på siden, og kunne ikke lige finde den hjælp jeg skulle bruge, så valgte at oprette det her indlæg i håb om, at nogle af jer kunne hjælpe mig lidt på vej :-). Jeg håber det er den rette kategori. Prøvede ihvertfald at finde den rigtige.

Jeg står og er lige blevet færdig med min Web-integrator uddannelse idag, og bestod den!! Så nu har jeg længe gået og drømt om at starte mit eget community op på nettet. Jeg ved hvilket emne det er - og nogenlunde hvad den skal indeholde.. Så det er ikke bare et hvilken som helst community.

Problemet er egentlig bare ... jeg ved ikke hvordan jeg kommer igang med planlægning osv?
Jeg har aldrig startet noget stort projekt op selv, og har ikke den vilde erfaring med det. Så kunne godt bruge
noget hjælp.

Og jeg ved skam godt, at det ikke er noget man bare LIGE gør! Det tager tid at bygge op, men evt. nogle kunne hjælpe med en plan til hvad jeg skal gøre?? Men jeg håber på noget god respons! Tak ;-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:14

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 16. Aug 11
Fra  Nicholai Jensen Skrevet kl. 11:41

Hej Mikael,

Tak for dit input! Den har jeg fået lyttet igennem og der er helt sikkert nogle spændende ting at tage med.
Men det jeg søger er helt grundlæggende .. hvordan man starter ud, hvilke planer man skal lægge osv?

Nogle der kan hjælpe??

Fra Grenaa
Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 40
Fra  DirectHost Skrevet kl. 11:49

Hej!

Jeg har selv stået i spidsen for en hel del communities gennem årene, og vil derfor se mig selv som ganske erfaren i det felt. Jeg plejer gerne at starte ud nogenlunde således:

- Hvad er emnet? Hvad skal de handle om - Et produkt, en service eller lign.

- Hvad ønsker jeg mig af siden? Hvad skal den levere - Nyheder, forum, opslagsværk mm.

- Hvem ønsker jeg at henvende mig til? Hvilken geografisk del & hvilket segment - Danskere, hele verdenen, it entutiaster, gamere osv.

- Hvad ønsker jeg at få ud af siden? - Penge, kontakter, viden osv.

Håber det kunne hjælpe en smule :) Du er i øvrigt velkommen til at smutte forbi de communities jeg i skrivende stund står i spidsen for. 

www.swtor.dk
www.guild-wars2.dk

Fra Odense
Tilmeldt 16. Aug 11
Fra  Nicholai Jensen Skrevet kl. 11:55

Hej Tomas!

- Mange tak for din hjælp. Det kunne jo være det var en start :-)

Har du nogen anelse om hvordan man skriver en god kravspecifikation til det site, man vil lave
så man helt præcist ved, hvilke funktioner osv det skal indeholde. Den mest overskuelige? :-)

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 12:14

Du skal allerede nu begynde at arbejde på at få et netværk indenfor dit "område", gør dig selv bemærket på lign. sites, fora, blogs, facebook sider osv.. 

Med mindre du har mange penge til markedsføring, så skal der være aktivitet i dit community inden det åbner. Du kan lave små konkurrencer for at få folk til at engagere sig m.m.

Evt. find en samarbejdspartner der kan aflaste dig en gang imellem. 

Fra Odense
Tilmeldt 16. Aug 11
Fra  Nicholai Jensen Skrevet kl. 12:21

Hej Kaare,

Det er også en af de ting jeg har tænkt på og som også er noget af det jeg vægter allerhøjest.

Mange tak for dit input, det kan helt sikkert bruges!
Bl.a. med at finde mig en samarbejdspartner.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)