Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - wordpress - offline?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, håber at der er nogle der kan hjælpe mig...?

Jeg har lavet et midlertidigt site i wordpress - som er online - så langt så godt...

Nu vil jeg så gerne kunne arbejde offline på et site der kan erstatte det midlertidige når det engang er færdigt.

Skal jeg lave et undersite og hvordan? Jeg har svært ved i wordpress at gennemskue hvad der er online og hvad der er offline? og om jeg kan arbejde på 2 site samtidig og hvordan får jeg et nummer 2 site frem?

Hilsen Julie

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 20:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Julie

Du kan eventuelt lave en ny installation af wordpress med ny database til i en undermappe (husk altid backup af dit eksisterende) 

Her installerer du så følgende plugin

http://wordpress.org/extend/plugins/site-is-offline-plugin/

Der kommer så en besked til eventuelle besøgende at siden er offline. når du så logger ind via wp-admin så kan du se siden normalt.

man kan også kører 2 installationer af wordpress på et sæt filer, men det kan godt blive langhåret hvis man ikke er fortrolig med web og databaser generelt.

Du må endelig skrive hvis du skal bruge hjælp

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 20:41

Du kan alternativt udvikle og køre det fra din egen computer via Localhost.

Det er ganske enkelt og lige til. Jeg arbejder selv på Mac og har installeret MAMP (Findes også hvis du arbejder på Windows (Der hedder det vist bare WAMP?)
der findes mange videoer på youtube der forklare hvordan du sætter den op + wordpress - blot søg efter mamp + wordpress.

Når siden er færdig er der også guides til hvordan du får flyttet det hele over på dit webhotel.

/Flemming 

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 09:55

Jens Lund:

Her installerer du så følgende plugin

http://wordpress.org/extend/plugins/site-is-offline-plugin/

Der kommer så en besked til eventuelle besøgende at siden er offline. når du så logger ind via wp-admin så kan du se siden normalt.

Hej Jens,

Kom ind på Amino for at oprette en tråd omkring at få Wordpress Offline og fandt så dit svar.

Det virker perfekt, tak Yes

Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:59

Kære begge to, tusind tak for jeres hjælp... ;-)

Jeg nørkler lidt med det og vender tilbage hvis jeg har brug for mere hjælp.

Hilsen Julie

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)