Jeg har lavet et midlertidigt site i wordpress - som er online - så langt så godt...
Nu vil jeg så gerne kunne arbejde offline på et site der kan erstatte det midlertidige når det engang er færdigt.
Skal jeg lave et undersite og hvordan? Jeg har svært ved i wordpress at gennemskue hvad der er online og hvad der er offline? og om jeg kan arbejde på 2 site samtidig og hvordan får jeg et nummer 2 site frem?
Der kommer så en besked til eventuelle besøgende at siden er offline. når du så logger ind via wp-admin så kan du se siden normalt.
man kan også kører 2 installationer af wordpress på et sæt filer, men det kan godt blive langhåret hvis man ikke er fortrolig med web og databaser generelt.
Du kan alternativt udvikle og køre det fra din egen computer via Localhost.
Det er ganske enkelt og lige til. Jeg arbejder selv på Mac og har installeret MAMP (Findes også hvis du arbejder på Windows (Der hedder det vist bare WAMP?) der findes mange videoer på youtube der forklare hvordan du sætter den op + wordpress - blot søg efter mamp + wordpress.
Når siden er færdig er der også guides til hvordan du får flyttet det hele over på dit webhotel.
/Flemming
For A Fact Strategi og Rådgivning baseret på fakta!