Hej alle amioner. Har lige ryddet lidt op og har fundet nogle domæner jeg købte i sin tid. Har ikke tid til at lave noget på dem så vil enlig bare have dem solgt. OnlineBordBestilling.dk FindSpiseStedet.dk OnlineShoppen.dk Send et bud på et af dem til mig privat. fortsat god dag mvh Morten |
Domæner til salg
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
|
Jeg prutter den gerne op i 200, selvom jeg tror Morten forventer lidt mere ![]() |
// Jesper Skov
Onlineshoppen.dk er god.... |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Desuden mener jeg og har ment længe at alt det hype med domænenavne og "gode adresser" er noget fis og er på ingen måde noget der skal bruges flere tusind kroner på ... og jeg blev enormt glad da jeg så Martin selv gav mig ret da jeg læste hans nye bog :) |
Han skriver jo ikke,at det er en auktion, men bare at du kan sende et bud. Det foregår helt på samme måde, når eks. en advokat skal sælge et konkursbo. Når man sætter noget til salg, så er man frit stillet til at afvise alle bud, lige meget hvor høje eller lave de er. |
|
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)