|
Hejsa Drenge! Jeg er på grænsen til at starte mit næste projekt, men jeg er i tvivl om ideen er stærk nok til sådan et lille lokalt samfund som danmark. Som overskriften siger er det et Fiverr inspireret koncept jeg overvejer, hvor du kan tilbyde din services for et lille beløb. Trods at jeg har læst flere her på Amino har forsøgt sig, vil jeg stadig gerne give det et forsøg selv, men først vil jeg høre jer. Jeg har lave en liste nedenfor hvor jeg kort beskriver hvor jeg tror på ideen, hvad jeg er usikker omkring og hvad jeg er bange for. =) Jeg tror på ideen fordi:
Jeg er bange for at:
Jeg er usikker på:
Hvad siger i?
Inden jeg træffer en endelig beslutning vil jeg gerne høre jer erfarne iværksætter om i tror det kunne lykkedes.
MVH Asger
P.S Vil i være søde og stemme i i afstemningen, og skrive en lille kommentar til jeres svar?
På forhånd tak :) Er det muligt ?
|
Super god ide :) har selv haft tanken.
Der findes systemer der næste kan det du vil Eks SE4 som denne side er lavet i http://beachlifeworld.com/
Det kan kobles et auktions modul på som ville kunne bruges ved at fjerne auktions funktionen og kun have køb nu sat til så er alle problemer med at styre pengene væk :)
Jeg er klar på projektet hvis du mener du kan få medlemmerne og kan vise mig noget på papir om hvordan du havde tænkt dig dette skulle kunne gøres :)
Ps systemet er oversat til svensk men ikke dansk endnu jeg har ikke kunne finde det.
Bliv gratis medlem