Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Abonnér på indlæg uden at deltage

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har et forslag til et tiltag jeg savner lidt. Det kan være det eksistere, men jeg har ikke kunne få øje på det.

Nogle gange ser jeg en interessant debat som jeg gerne vil følge med i, men ikke ved noget om, eller ikke selv rigtig vil deltage i - jeg vil dog gerne vide mere om debatten, læse indlæggende og lære den vej igennem.

Men for at jeg skal kunne abonnere på tråden, kræver det at jeg laver et indlæg i tråden, og eftersom jeg ikke har noget at bidrage med, så bliver det en besked som "jeg følger lige med", "jeg kigger lige med" - altså indlæg som ingen reel værdi har.

Der kunne jeg godt tænke mig at der bare var en knap der hed "følg", eller "abonnér", så der kom en "nyt indlæg"-besked her:

Håber det er noget i vil tage til efterretning - det er i hvert falde noget jeg synes ville være helt kanont.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 14:57

Hej Morten,

Jeg ved ikke om det er det du efterlyser, men du kan bede om at få tilsendt mails ved nye indlæg i den tråd der interesserer dig.

Du finder den i toppen af hver tråd.

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 14:59

Tommy Nitz:

Hej Morten,

Jeg ved ikke om det er det du efterlyser, men du kan bede om at få tilsendt mails ved nye indlæg i den tråd der interesserer dig.

Du finder den i toppen af hver tråd.

Med venlig hilsen

Tommy

Hejsa Tommy,

Tak for svaret :-) Det er lidt alá det, men jeg ønsker ikke tilsendt en email, da det hurtigt kan blive til 50 emails i timen :-) Jeg vil meget hellere have en notifikation i oversigten, som vist i mit indlæg. Men tak for dit svar, det var dog ikke helt det. Yes

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 15:32

Morten Madsen:
Jeg vil meget hellere have en notifikation i oversigten, som vist i mit indlæg

Fuldstaendig enig her, det ville vaere dejligt at have lige som "debatter du deltager i"

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)