Hey kære aminoer Troels Kjems der er yderst hjælpsom herinde med mange gode AdWords svar efterlyste en skarp undervisning i Google Analytics til webshopejere, så derfor har jeg i samarbejde med Troels sammensat et program til dig. Først får du 4 timers analytics undervisning fra 9-13, hvor du lærer at tjene mere ved at bruge dine analytics data. Ikke nok med det, så har du mulighed for at blive og få sparring på din shop fra både undertegnede og Troels. Som ekstra bonus vil Søren Riisager også være til stede, og kan svare på søgemaskineoptimeringsspørgsmål. Jeg har netop startet firmaet Webjuice.dk sammen med Søren og vi er derfor i gave humør. Alt dette får du til blot 1.495 kr. ex moms - inkl. frokost mv. Der er ikke så mange pladser. Tilmelding sker ved at maile til jk@webjuice.dk For samtlige detaljer: Læs om Google Analytics kurset her. |
Hej Jacob.
Jeg er glad for, at du lod dig overtale til at sammensætte og afholde dette kursus.
Jeg kender i hvert fald en del shopejere, som vil have gevaldig gavn af at få lidt bedre styr på deres brug af Google Analytics ift. at optimere shoppen og måle afkast af forskellige former for online markedsføring.
Der er helt sikkert basis for en række AHA-oplevelser undervejs på kurset.
Mvh Troels.