Hejsa Jeg tænkte på hvordan i andre fakturere en faktura fra en onlinebutik? faktura, kreditnota m.v. - laver i direkte en faktura fra shoppen og sender ud til kunden? hvis ja, hvad gør i så når en kunde feks. kun kan få nogle af varene eller ligger mere til en ordre eller der er bytter, kan i klare det fra shoppen eller hvordan gør i det? Vi gør selv det at vi importere alle ordrene over i vores regnskabsprogram og ordner resten der fra, men jeg er ikke sikker på at det er det lettest hvad gør i? Mvh Allan |
Vi bruger bare den faktura i webshoppen, ville dog helst have det sådan at kunden fik fakturaen på e-mail når vi afsendte pakken, og så at systemet selv udskrev en følgeseddel, når ordren kom .. men nu har i jo rigtig mange ordre om dagen hos jer, så jeg ville nok gøre det på samme måde som i gør.
hvis ja, hvad gør i så når en kunde feks. kun kan få nogle af varene eller ligger mere til en ordre eller der er bytter, kan i klare det fra shoppen eller hvordan gør i det?
Der bliver vi nød til at hente fakturaen over i word, og ændre der, da vi ikke kan det i webshoppen, det er dog kun hver. 100 ordre som vi er nød til at gøre det ved.