En lang URL er vel ikke det der afholder for at benytte en hjemmeside? du skal jo ikke skrive mere end www.mediaplace.dk så er man inde på siden ;-)
Man få færre klik vis har lange mærkelige url der ikke er sigende
Det er at søgeord optimere siden så den får rigtige mange besøgene og det kræver der er mange besøgene vis der skal gang i siden , jeg ved ikke rigtigt hvordan man får gang i siden uden besøgene
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Du har helt ret michael, og den er også på to do listen, det kommer som siden får flere brugere og annoncører, intet er jo gratis og side optimering koster jo også lidt kr. ;-)
Så vidt jeg husker har du oprettet dig på siden ikke ? hvad synes du om brugersystemet ? har du fået kigget nærmere på det?
Ved ikke om jeg har givet dig feedback før, men syntes stadig at du er nød til at tilbyde mere end et forum... Et forum udspringer oftest som et bi område på en allerede eksisterende side, så derfor har jeg svært ved at se hvordan du skal tiltrække brugere på forumet når der ikke er andet end det på siden...
www.warriorforum.com der er pt. over 300.000 brugere :-) og det er kun et forum, ikke andet, godt nok et udlandsk med flere muligheder da det er på engelsk og flere i verden kan benytte det, men mit koncept er det samme.