Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Artikel i avisen

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Supergodt for dig.

Du skal ikke være ked af billedet - der er masser af blikfang i det. Og I øvrigt er det hammergodt på grund af dit let bedrøvede, men ærlige udtryk. Du skal være glad for, at de har klippet skærmen væk - det ville have været et skod-billede, hvis man havde forsøg at illustrere, at du er webshopejer ved at fotografere dig sammen med en computer - det oplagte er næsten altid for tumpet.

Artiklen er et perfekt eksempel på, at lokale medier nyder at hylde lokale folk, der gør en indsats. Men de trænger godt nok til et par kurser i grafisk forståelse på nordvestnyt.

Du har vel sikret dig brugsret til billedet af blondinen - hvis du har givet det videre til avisen, kan du risikere at komme til at betale for det, hvis du ikke har sikret dig rettighederne.

Desværre tror jeg ikke, du skal forvente den store stigning i omsætningen på baggrund af artiklen - men nyd den lokale berømmelse.

Venlig hilsen

Hans

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 01:49

Tillykke med den flotte omtale :)

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 289
Fra  Trippy IVS Skrevet kl. 01:56

Stort tillykke med den gode omtale :)

Online marketing bureau Krausing - bare rolig linket åbner i et nyt vindue ;-)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 07:26

Hans Stokholm Kjer:

Supergodt for dig.

Du skal ikke være ked af billedet - der er masser af blikfang i det. Og I øvrigt er det hammergodt på grund af dit let bedrøvede, men ærlige udtryk. Du skal være glad for, at de har klippet skærmen væk - det ville have været et skod-billede, hvis man havde forsøg at illustrere, at du er webshopejer ved at fotografere dig sammen med en computer - det oplagte er næsten altid for tumpet.

Artiklen er et perfekt eksempel på, at lokale medier nyder at hylde lokale folk, der gør en indsats. Men de trænger godt nok til et par kurser i grafisk forståelse på nordvestnyt.

Du har vel sikret dig brugsret til billedet af blondinen - hvis du har givet det videre til avisen, kan du risikere at komme til at betale for det, hvis du ikke har sikret dig rettighederne.

Desværre tror jeg ikke, du skal forvente den store stigning i omsætningen på baggrund af artiklen - men nyd den lokale berømmelse.

Venlig hilsen

Hans

Hej Hans.

Mange tak, det var nu heller ikke fordi jeg havde noget imod billedet som sådan (du har helt ret). Jeg ser det bare, som at store dele af historien bliver udelukket. Men skidt pyt, får forhåbenligt lov til at dele den fulde en anden god gang :-)

Alle rettigheder er clearet på forhånd!

Nej, det kan man ikke just sige det gav. Det var heller ikke forventet :-)

Jeg takker for alle jeres svar!

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:33

jeg synes artiklen er rigtig god og den viser du er en person der har prøvet lidt af hvert i en ung aldre og nu kan være en succes iværksættere der bare vil videre og du har vilje selv om det ikke lykkes første gang Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 09:34

Mange gange tillykke. Rigtig godt gået! :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)