HJÆLP. JEG FÅR INGEN PM med link
|
Din PCmand:HJÆLP. JEG FÅR INGEN PM med link
Hjælp
Har du stadig ikke modtaget et link i PB?
Dbh. John
Har du stadig ikke modtaget et link i PB? Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Nej desværre:-( har lige tjekke min private meddelelser. Jeg troede jeg nåede det, eftersom jeg blev medlem for 1 1/2 time siden |
Hvor finder jeg det link? Er det ikke http://www.amino.dk/aminoakademi.aspx Der står bare offline |
Du borde få det som en "Private Beskeder" øverst i højre hjørne Stadig ingen PM.....God dammit |
Jeg har sendt dig en PB. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Tak for i dag Martin! Det var et pisse fedt webinar! Jeg kan klart anbefale ALLE at få sig et plusmedlemsskab inden næste webinar. Det var fedt, han besvarede alle spørgsmål. kom med gode historier, enkelte jokes, rundvisning i huset, gode råd, idéer og meget mere! Skide fedt. Kan klart anbefales. Tak for i aften Martin. Med Venlig Hilsen |
Hunderacer - 550 forskellige hunderacer
Jeg fatter ikke, at en mand kan kører så langt på et glas vand, uden pause og være 100 % på hele tiden... Det var ikke kun et webinar for begyndere, alle lærte en pæn del
|