Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leder efter erfaren sparrings partner. Udland/inland

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er så heldig, at jeg nu er flyttet til Holland. (Oprindeligt dansk)

Jeg har boet her i mere eller mindre et år, så jeg har haft tid nok til at lede efter ideer og måder at''kopiere''koncepter, med den hensigt at bringe dem tilbage til Danmark / Skandinavien.

Hvad jeg (indtil videre) har fundet her, er intet mindre end fantastisk, denne idé, jeg ønsker at sælge er faktisk et temmelig originalt koncept med potentielle indtægter på millioner.

Hvad der er behov for at komme i gang vil du måske spørge. For at være ærlig skal der bruges nogle penge til at betale for programmeringen fra hjemmesiden, foruden det, er der måske brug for at tale med en revisor (Med mindre du kender nogen fra den skandinaviske markeret selv.)

Som jeg ser det, er der''4''nemme trin for at komme i gang.

Firma registrering

Bogholder indsigt.

Programmering

''Leverandør jagt''jeg sætte dette i''da dette er den nemme del. I det mindste for mig, da jeg ikke i tvivl om dette koncept vil sælge sig selv. Bemærk også, at jeg allerede har et stort udbud af potentielle samarbejdspartnere, der kan bidrage til vores projekt.

Jeg ville gerne lave det her selv, men på grund af min manglende erfaring og mangel på penge (naturligvis) Jeg er nu i en intens jagt efter en''partner''og / eller en investor, der kan hjælpe mig med at kickstarte dette projekt.

Hvad jeg håber at finde her, er en person med flair for erhvervslivet som mig selv. Jeg er en ung iværksætter med masser af ideer, og dybest set har´jeg brug for nogen til at sammenligne disse ideer med og få dem til at ske.

Til sidst vil jeg gerne takke de mennesker læser mit indlæg

Håber at høre netop fra DIG.

BR

Joe

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 14:04

Kan du ikke åbne for PB? Eller har du en mail?

Tilmeldt 1. Jun 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:11

Undskyld. Mine instillinger var et stort kaos. Det er nu rettet op på, og jeg kan nu træffes på PB.

Mvh

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)