Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance grafiker søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er efter 7 måneder som selvstændig ved at have ordrebogen så fyldt, at jeg skal se mig om efter en fast og stabil samarbejdspartner, der kan tage over, når jeg er fraværende af den ene eller anden årsag – eller overbooket.

Du skal være selvstændig, helst på freelance basis og være i stand til at "troppe op", når det er nødvendigt. Jeg er selv meget fleksibel – når mine kunder siger hop, så hopper jeg – så det forventer jeg også, du er.

Jeg søger en uddannet grafiker, gerne med nogle år på bagen. Eller en hamrende dygtig selvlært (men dem har jeg kun mødt ekstremt få af i min tid!) Du må meget gerne have arbejdet på et trykkeri og dermed have indblik i de forskellige trykmetoder, papir, farver m.m.

Du skal være struktureret, have styr på dine ting, være i stand til at registrere den forbrugte tid og ellers bare være en rigtig dygtig grafiker, der er i stand til at følge de udstukne retningslinier. Du skal også gerne være kreativ, men nu er det jo ikke en AD''er, jeg søger.

Derudover skal du kunne tænke selv og tage en selvstændig beslutning, når det er påkrævet. Du er selvfølgelig serviceminded og propfyldt med humor.

Du har egen mac (da den skal kunne tale sammen med min), og hvad der nu ellers kræves af programmer m.m. Hvor du sidder i landet er for så vidt underordnet, men vi skal mødes, inden et samarbejde kan komme på tale.

Jeg kan ikke love arbejde nu og her, men jeg kan love opgaver på sigt. Hvor meget eller hvor lidt kan jeg heller ikke sige noget om. Men sådan er branchen jo! Du bliver min backup.

Afregning aftales fra ordre til ordre – eller fra kunde til kunde. Det tager vi hen ad vejen.

Hvis du er frisk og mener, du kan være den rette, så send en mail med nogle referencer til: post@sandfaer-andersen.dk

Tjek meget gerne min hjemmeside ud inden, så du kan bedømme, om vi tænker ens... Jeg er bosiddende i Midtjylland.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Det har ikke været nemt, men "stillingen" er nu besat... I kan høre mere, når vi har fået tingene endeligt på plads.
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)