Håber der er nogle som kan give mig et godt svar. Står og skal lave nogle videoguides / tekst guides hvor jeg vil bruge nogle af googles programmer og vise mine brugere hvordan man skal gøre. Er dog kommet i tvivl omkring om jeg må dette? Har forsøgt at læse mig frem til det på googles hjemmeside, dog uden held. Har også prøvet at finde et sted jeg kunne skrive til google, ligeledes uden held. Programmerne jeg skal bruge er i første omgang googles Keywordtool. google insight og den almindelige søgning på Google. Har læst mig frem til at man godt må lave screenshots af googles søgninger og vise dem, uden at have fået tilladelse fra google, når blot man ikke manipilerer med deres materiale. Håber der er nogle som kan hjælpe mig! |
Emil Lykkeskov:Har læst mig frem til at man godt må lave screenshots af googles søgninger og vise dem, uden at have fået tilladelse fra google, når blot man ikke manipilerer med deres materiale.
Det er også de eneste forholdsregler jeg ville tage mig :)
Screenshots og links er jo "reklame" for Google - så jeg vil ikke være så bange. Men jeg tvivler på at du kan få et konkret svar, medmindre du måske kan være så heldig at få fat i en jurist, der kan kontakte Google.