Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg i gang ??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle her på Amino.

Nu har jeg brugt nogle dage på at surfe rundt her på de fantastiske sider

Alligevel har jeg et par spørgsmål..... ved godt at der er blevet skrevet en del om det, men alligevel.....

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at starte op selv. Tænkte på at starte med en webshop og måske senere udvide til en butik her i hjemmet. Mine ideér er mange... det kunne være alt lige fra økologisk børnetøj, til det alm. børnetøj, brugskunst, til noget helt utraditionelt... det kunne være næsten hvad som helst!!

Har lige været på ferie i nord thailand, hvor jeg syntes, der var det mest fantastiske tøj, ting og sager...

Men hvordan finder man kontakterne til evt. at skulle importere noget?

Alt hvad der med regnskaber - moms osv. at gøre har jeg tjek på. Er nok mere usikker på hvordan man gør ift. told/afgifter.... men det må kunne løses

Er der nogen herinde der har et par råd/ideér ????

Med venlig hilsen Zille.

P.s : Har lige siddet og læst noget mere herinde og skal læse MEGET  mere.... kan nemlig godt se at der er rigtig mange gode svar, så håber på ikke at få nogle sure opstød, fordi det meste måske bare vil være gentagelser

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:25
Jeg vil ikke skrive så meget, blot give dig nogle advarsler.

Hvis du kigger lidt rundt så vil du se at børnetøj nok er det mest "brugte" for iværksættere, så der er rigtig hård konkurrence og tvivler på at det overhovedet ville kunne skabe overskud (men intet er sikkert :) )

Hvad angår kontakter, så findes der venlige mennesker herinde som gerne deler kontakter med dig :)

Opret et  indlæg under foraerne for Iværksætter Kontakter og du skal nok få svar.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 13:57
Dato: 10-04-2007 13:00:28
Forfatter:Zill
P.s : Har lige siddet og læst noget mere herinde og skal læse MEGET  mere.... kan nemlig godt se at der er rigtig mange gode svar, så håber på ikke at få nogle sure opstød, fordi det meste måske bare vil være gentagelser

Det da helt iorden ;).. Vi er her for at hjælpe :).

Hvad angår dine ideer til hvad du gerne vil beskæftige dig med, så skal du nok bare vælge den du brænder mest for !.
Import af tøj fra asien kunne sikkert godt køre, men det er også meget risikabelt..

Brugskunst solgt over nettet kunne være en spændende ting.. Har jeg ikke selv set så meget af, i modsætning til alle de små børnetøjs-butikker der ligger rundt omkring..

Vælger du at satse på børne-tøjet, bliver du nok nødt til at satse større end mange af dem der allerede er derude, ellers indenfor en niche som fx. det økologiske børnetøj, hvilket jeg slet ikke er i tvivl om at der kunne forekomme et godt salg af !

Fortsat god tirsdag og iværksætterlyst her fra Brian Frænde.

Tilmeldt 8. Apr 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:03
Ked af at være en lyseslukker, men webshops med brugskunst hører til i min kundegruppe - og jeg kan nævne de første 50 stykker, hvoraf kun et par stykker rent faktisk tjener penge.

Så hvis jeg var dig ville jeg lægge hovedet i blød og finde på noget helt anderledes!

Mvh.
Vakkerly

Tilmeldt 10. Apr 07
Skrevet kl. 21:41
Hej Vakkerly.

Tak for dine ord.....  

Mvh Zille.

Tilmeldt 10. Apr 07
Skrevet kl. 21:45
Brian og Jeppe....

Tak for jeres meninger/ord og råd.....

Det er svært at finde ud af hvordan og hvorledes, men jeg skal nok komme i gang med noget

Det er bare det, at få den bedste idé og finde kontakterne, men allerede der har jeg fået hjælp.... tusind tak...

Mvh Zille.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)