Hej alle her på Amino. Nu har jeg brugt nogle dage på at surfe rundt her på de fantastiske sider ![]() Alligevel har jeg et par spørgsmål..... ved godt at der er blevet skrevet en del om det, men alligevel..... Jeg kunne rigtig godt tænke mig at starte op selv. Tænkte på at starte med en webshop og måske senere udvide til en butik her i hjemmet. Mine ideér er mange... det kunne være alt lige fra økologisk børnetøj, til det alm. børnetøj, brugskunst, til noget helt utraditionelt... det kunne være næsten hvad som helst!! Har lige været på ferie i nord thailand, hvor jeg syntes, der var det mest fantastiske tøj, ting og sager... Men hvordan finder man kontakterne til evt. at skulle importere noget? Alt hvad der med regnskaber - moms osv. at gøre har jeg tjek på. Er nok mere usikker på hvordan man gør ift. told/afgifter.... men det må kunne løses ![]() Er der nogen herinde der har et par råd/ideér ???? Med venlig hilsen Zille. P.s : Har lige siddet og læst noget mere herinde og skal læse MEGET mere.... kan nemlig godt se at der er rigtig mange gode svar, så håber på ikke at få nogle sure opstød, fordi det meste måske bare vil være gentagelser ![]() |
Jeg vil ikke skrive så meget, blot give dig nogle advarsler.
Hvis du kigger lidt rundt så vil du se at børnetøj nok er det mest "brugte" for iværksættere, så der er rigtig hård konkurrence og tvivler på at det overhovedet ville kunne skabe overskud (men intet er sikkert :) )
Hvad angår kontakter, så findes der venlige mennesker herinde som gerne deler kontakter med dig :)
Opret et indlæg under foraerne for Iværksætter Kontakter og du skal nok få svar.