Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. målrettet kunst til virksomheder???

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa kære meddebatører :-)

Det er første gang jeg opdager dette fremragende forum, som i den grad har inspireret og givet mig gode svar på ubesvarede spørgsmål, jeg har haft.

Nu til mit spørgsmål, synes I om mit salgsbrev?

Udsmykning af jeres virksomhed

" Der er mange måder at markedsføre sig på - men dybest set drejer det sig om at skille sig ud på den positive måde, så folk husker ens virksomhed – hvad enten den er stor eller lille"

Jeres virksomhed har måske mange besøgende, både erhvervsfolk og private personer, dette gør at udsmykningen på væggen skal ramme mange målgrupper.

Jeg arbejder med min kunst, så du får en analyse på hvert enkelt rum, du ønsker dekoreret. På denne måde kan vi i fællesskab få ramt stemningen og få jeres sjæl på væggene

Derfor når jeg skaber et kunstværk, har jeg et tæt samarbejde til virksomheden, hvor jeg bruger tid med virksomhedens ledelse for netop, at få den stil som vi ønsker at ramme.

Ved at bruge mig som kunstner, får du muligheden for at: 

• Bestille et originalt kunstværk, som symbolsk udtrykker de værdier, din virksomhed står for      
  • benytte dette kunstværk til trykning på fx plakater, visitkort, brochurer og gavekort, samt andre markedsføringsmæssige områder - kun fantasien sætter grænser.

Jeg maler både abstrakt, traditionel kunst samt portrætter, det kommer helt an på, hvad du som virksomhed ønsker at markedsføre sig med.

I øvrigt er der kommet nye gunstige fradragsregler - hovedreglerne kommer her.

<
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:54
Hejsa og velkommen til

Jeg syntes i grunden det ser meget godt ud. Men du burde måske slå lidt mere på ting som øget medarbejdertilfredshed og den slags. Det er jo altid mere behageligt at opholde sig i pæne omgivelser og der tror jeg måske det kan have mere værdi end at kontoret virker "mere" end nydeligt når der kommer potentielle kunder.

Blot lige en lille tanke.
Mvh Peder

Tilmeldt 10. Apr 07
Skrevet kl. 16:24
Hmmm......ja det kan du have ret i, mange tak skal du have, det vil jeg lige prøve at brygge videre på :-)

Og kom endelig ellers med flere ideer.....

Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 16:40
Hej Henriette - fedt nok, det er måske et af de få salgsbreve jeg ikke ville kyle direkte i skraldespanden.

En idé kunne være en lille pæn hjemmeside hvor man kunne se alle dine "værker" - gerne i det element de var målrettet til, og så (hvis du må for dine kunder) en reference om hvor de hænger henne, samt mulighed for at se et kæmpe billed af værket - den slags tager sig altid ekstra godt ud, og så har du jo mulighed for konstant at opdatere siden OG have mange mange flere værker "udstillet" end på 1-2 a4-sider som jeg antager at dit brev vil fylde. Hjemmesiden refererer du så til i brevet, så de bakker hinanden op, og får så iøvrigt muligheden for at folk kan finde dig uden at du selv har henvendt dig :)

Bare en idé - man kan få masser af billige løsninger, da der jo bare er tale om et simpelt cms, så jeg vil tro at det faktisk er billigere end at sende 200 farvetrykte breve på glittet papir ud.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 18:08
Hej Henriette
Jeg synes, det er et godt brev, og idéen med hjemmesiden er virkelig smart.
Jeg vil liiiiige nævne, at i sætningen "hvad du som virksomhed ønsker at markedsføre sig med", skal du huske at rette "sig" til "dig".

Mange hilsner Kirsten

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Tilmeldt 10. Apr 07
Skrevet kl. 08:06
Hej Nbhansen 

Mange tak skal du have :-) For det ikke er løgn, så har jeg min egen virksomhed indenfor IT-løsninger, så lige netop på dette område, kan jeg kun give dig ret i, vigtigheden i at have en web-site til præsentation af sine malerier.

Men ligenu er jeg ved at opdatere den, fordi jeg gerne vil have en samlet web-site der både kan præsentere mine malerier og så mulighederne ved at tilbyde forskellige kurser for virksomheder.

Det er kurser i at bruge penslen som værktøj mod stress, tolke et firmaets værdier visuelt eller arbejde i grupper med at male billeder, der senere kan hænges op i virksomheden.
Og dette er netop for at give medarbejderne en tilfredshedsfølelse og en tilknytning til den virksomhed de arbejder i, samt at få diskuteret hvilke værdier virksomheden egentlig har istedet for dette mange gange går lidt over i glemslen. Og så giver det jo en god anledning til smil, når vi laver noget vi ikke har prøvet før, så disse workshops plejer at være med gode smil :-) 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)