Hej Jeg har netop færdiggjort en webshop, for en kunde som handler med vin og spiritus. Konceptet er faktisk godt syntes jeg, Shoppen handler med kvalitetsprodukter indenfor kaffe, vin, spiritus osv. Og det er vel at mærke fine mærkevarer, og der er fri levering. Så vidt så godt - da shoppen så er færdig skal den jo markedsføres, og jeg gør som jeg plejer og starter en kampagne op i google adwords. Men opdager til min skræk at man ikke må annoncere for hjemmesider der handler med spiritus. Det er jo noget skidt. Så hvordan får jeg så markedsført shoppen.? Jeg kunne forestille mig at der kunne annonceres på diverse livstils-sider med banner-annoncer, men på den anden side frygter jeg også at det er dyrt at gå i gang med, hvis man benytter tradedoubler eller lign. Jeg mangler desperat nogle gode ideer fra jer? En anden idé er også at lave en SEO, men det er vel også en pebret omgang. Siden kan ses på adressen www.alle-specialiteter.dk/shop.asp Jeg glæder mig til at høre fra jer! Cpufan...// |
Hej Cpufan,
Ellers noget af en läkker shop! gode priser og produkter.
Jeg ville lave en salgs-kampagne hos de store affiliate programmer som tradedoubler, og ellers lave noget linkbuilding. Tror den shop vil pä de rigtige sider sälge godt, isär fri levering er jo super. Ellers er en mulighed, at lave nogle konkurrencer, hvor man kan vinde nogle af de läkre produkter.
Ellers pröv at lave bannerkampagner direkte med et site, uden om affiliate ledet. hold öje med salget, og se om det kan betale sig.
ps. under itaniensk cocktail er der en del broken images.
mvh
Tranberg