Goddag Vi kunne godt tænke os lidt respons på vores forretningside og produkt. Både i positiv og negativ retning. Men her er lidt mere om vores forretning... Scs Commercial er en dansk ejet ekspansiv virksomhed med hovedsæde i Kolding. Fra kontoret i Kolding centrum koordinerer vi centralt salg, markedsføring, administraion og udvikling. ScS Commercial udvikler og sælger taxaspot i taxaerne i Kolding, Århus og Aalborg, vores målsætning er at sælge reklamer i alle større byer i Danmark. ScS Commercial sætter kunderne i centrum – vi ønsker at være anset, som en pålidelig og respekteret virksomhed med fokus på innovation og gå på mod, hvilket vi sikrer gennem vores smilende, imødekommende og innovative medarbejdere . Taxaspot reklamer er opdelt i forskellige pakker;
Med alle vores pakker opnår din virksomhed en nøjagtig profilering og rammer netop dine kundesegmenter Håber at få noget brugbar feedback. Du er også velkommen til at tjekke vores hjemmeside. www.taxaspot.dk MVH Rune Laursen taxaspot |
Taxaspot.dk
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
Mäske kunne man ogsä tilföje mere end blot 1-way komunikation? via touch screen, hvor der sä var brugerundersögelser, mini-gavekort som bonus til lokale spisesteder eller hvad ved jeg.. Hos mig virker jeres side, "produkter" ikke? fär blot en blank side. lige et par sörgsmäl: Er det med lyd? kan taxa-kunden slukke for skärmen, hvis man ikke önsker at glo pä den samme reklame i längere tid? Mvh Tranberg |
Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk
Hejsa Ja det er jo ikke kun Danmark som er interessant for dette medie. Der er ved at blive opdateret på vores side så regner med det er derfor at produkter ikke virker ligenu. Og nej det er ikke med lyd da taxachaufføren ville blive meget belastet af de samme lyd sekvenser. Det er muligt at taxachaufføren kan slukke for det hvis det ikke ønskes fra kundens side, ellers skal det køre helle tiden. Det er ikke touchscreen på nuværende tidspunkt ,vi har fået eneforhandling i Skandinavien på nogle super som er crashtestet og TÜV godkendt. Har ikke set noget der var bedre på det danske marked. Og mange tak for dit svar det er super med noget respons. www.taxaspot.dk Med Venlig Hilsen / Best Regards |
Ellers en fed idé set fra taxa´ernes synspunkt. (Mulighed for flere reklamekroner) |
www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.
Vi færdes jo efterhånden i en reklameverden, især i det offentlige rum. I U- Bahn i Berlin er der monteret i hver vogn mindst 2 skærme. Der kommer nyheder i stil med Ekstra Blade, mest i overskrifter og så reklamerne, som vi kender det fra TV i stuen derhjemme. Jeg bryder mig ikke om det, selvom jeg også læser engang imellem og får information om et teaterstyk, der muligvis interesserer mig. Dog roser jeg derfor internettet, fordi jeg selv kan bestemme tidspunktet, hvornår jeg ønsker informationer og i hvilket omfang. I en taxa har jeg det sådan at jeg helst ikke vil belejres med noget, jeg ikke har bedt om. mvh Annette |
Hej Og mange tak for dit indlæg. Vi har efter en periode haft kontakte til de forskellige vgnmænd som på nuværende tidspunkt har installeret udstyret. Der har dog været en positiv holdning til produktet hvor folk mer har set det som "underholdning" der med ment at tiden går hurtigere, da der ikke er så meget at lave i en taxa. Det er dog muligt at få slukket under turen, da vi selvfølelig ikke ønsker at folk skal føle sig belemret. Der har dog været meget få som har ønsket dette. MVH Rune Laursen |
Jeg har dog et par add-on idéer til Jer, hvis I er interesserede. Jeg erkender blankt, at jeg ikke selv kommer den retning indenfor en overskuelig fremtid, og så kan I ligeså godt få dem :-) De er dog for alle parters skyld ikke offentlige, så ring til mig for at få dem :-P Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)