Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Video med danske iværksættere rundt omkring i verden

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Martin.

Det syntes jeg lyder som en fed ide. Syntes dit "program" med Simon Mørch var super. og så gerne flere af denne slags programmer.

Fra Valby
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Bright Beetle ApS Skrevet kl. 07:43

Det lyder som en rigtig god idé, Martin. Bliver det i web-cast stil, eller hvordan har du planlagt det ?

Mvh. Tim

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:51

video e noget der rykker , det giver troværdighed og brander en så det er bare igang og du også være heldig at få masser af video linksgoogle , det er simpelthen vigtigt i markedsføring .

Derved  det er bare at komme i gang ,det er simpelthen super med videoer for os iværksættere folk forstå meget mere når de ser en video end 10.000 ord kan siges tit

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 11:54

Martin Thorborg:

Kære venner

Min tid i USA lakker mod enden og jeg har et halvt år hvor jeg ikke lige har noget specifikt at lave. (Ud over at gøre Amino bedre, men det kan jeg gøre hvor fra i verden jeg vil).
Derfor tænkte jeg på at rejse rundt i verden og video-interviewe danske iværksættere.
Altså lave nogle 1-2 timer videoer med de spørgsmål i og jeg har til dem.

Det bliver min sædvanlige stil, hvor jeg også snakker en del og måske kommer med gode råd, jeg duer ikke til at være mikrofonholder.

Jeg forestiller mig også at nogle af seancerne kunne køres live, så i kan spørge direkte i "programmet".

Jeg forestiller mig at finde 10 - 20 spændende og meget forskellige profiler.

Hvad syntes i om ideen?

De bedste hilsner

Martin

Hey Martin

Rigtig fed idé - Jeg tror der er mange iværksættere derude som vi aldrig har hørt om - så jeg glæder mig til dine ekspeditioner Big Smile

De bedste hilsner

Thomas

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 12:04
Hej Martin

Det lyder til at være et hamrende godt tiltag. Især til os nye iværksættere (Aminoer) der, sikkert som mig, har en milliard spørgsmål.

Jeg tror samtidig at det vil være en rigtig god inspiration til kommende iværksættere.

Jeg håber så, at de der ser disse interviews, sørger for at formidle budskabet videre.

Mvh. Daniel
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 03:47

Vil da gerne byde dig velkommen til Mexico, hvis du slår benene her forbi :)

For den sags skyld er andre da også velkomne.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:49

Det kunne være rigtigt spændene at høre, hvis det har interesse så er en af mine gode venner bosat i Hong Kong og har ellers boet i Sydkorea og kender en hel del dygtige Danske iværksættere derude.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:19

Martin Thorborg:
Jeg forestiller mig at finde 10 - 20 spændende og meget forskellige profiler.

Hvad syntes i om ideen?

Det er da en usædvanlig god ide - og faktisk er det som taget ud af min ide-board, forstået således at jeg har haft nogenlunde samme ide på tegnebrættet længe - og hele tanken med den ide jeg har, er at det skal fungere som et motiverende redskab - ikke så "meget teknik" - men ud fra devisen "Just do it, do it do it, do it!".

Så thumbs op - og klø på ;-)

Har iøvrigt et emne til din video, find "Lasse Bøgh" (evt. via min venneliste på FB) og hør om ikke han vil være med; han flyttede til Spanien for nogle år siden - har sit eget IT firma dernede.

Lasse Burholt 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:39

Fedt at i syntes om det.
Ideen er på tegnebrædtet og jeg roder med konceptet og jeg er ret overbevist om at jeg tager afsted.
Hvis du selv er iværksætter i udlandet, så smid mig en mail på martin@thorborg.dk
Fortæl hvem du er, hvor du er henne, hvad du laver og hvordan det går.
Du behøver ikke at have stor succes for at være med, jeg vil lave noget i alle brancher og alle størrelser, så hold dig ikke tilbage.

Har du en ide til hvem jeg skal besøge, så skriv det her i debatten :-)

De bedste hilsner

Martin

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:59

@Martin: Hvorfor er din tid i USA ved at være slut? Sad

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)