God aften til alle her på Amino. Først vil jeg starte med at sige tak for alt den gode inspiration man har kunnet finde herinde :). Det har været til stor hjælp for mig som ny iværksætter. Jeg er igang med at oprette en webshop, hvor jeg sælger medieafspillere og andet til hjemmebiografen. Det meste kan købes andre steder på nettet, men der er ikke ét sted som har samlet de mest populære medieafspillere, som jeg mener kommer til at erstatte DVD og Bluray. Jeg har derfor valgt at samle de "bedste" og derved også promovere hjemmebiografen. Der mangler, efter min mening, et sted der handler med udstyr til en hjemmebiograf, læs projektor+ophæng+lærred+afspiller+kabel+lyd, altså nogen der kan hjælpe med at sammensætte "hele pakken". Man skal selv ud og sammensætte de fleste af disse ting, og man kan nemt komme i tvivl om, hvad man skal købe. Det har jeg selv været ude for, og kender flere med samme problem. Jeg har været igang i et par måneder og har nu fået nogle gode kontakter, som gør, at jeg kan sælge, specielt lærreder, til billige priser. Jo større kundekredsen er, des billigere kan man få varerne hjem. Jeg har ikke så meget brug for at vide hvorvidt markedet er mættet, men vil gerne vide hvad I syntes om opbygningen af min shop. Hvis man mener, at der er for mange varer, eller muligvis mangler nogen, så sig endelig til. Man stirrer sig lidt blindt på det man laver, når man har siddet med det i længere tid. Håber på noget konstruktivt fra jer kære Aminoer :) Min shop hedder: www.Medieafspiller.dk Betalingsgateway med mulighed for dankort betaling skulle blive muligt inden for en uge. Thomas |
Har du overvejet at udarbejde en guide til hvordan man bygger en hjemmebiograf op - hvilket udstyr er need to have og hvad er nice to have?
Tror det måske kunne være en god idé, da du dermed rammer den målgruppe som ikke helt inde i teknikken osv.