Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Applikation til iOS & Android

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej fellow Aminos!

Jeg har i længere tid nu udviklet mobil-applikationer til iOS & Android. Og jeg har igennem min tid udviklet ret så komplekse applikationer, så jeg føler mig virkelig tilpas på de to platforme. 

Jeg har fået kigget min kalender igennem, og har fundet ud af at jeg har 3-4 timer tilovers om ugen, som jeg gerne bruge til at udvikle en ny applikation til min egen gavn, istedet for at udvikle til klienter, som jeg normalt gør.

Sagen er den, at jeg er lidt clueless omkring hvilket app-koncept, jeg skal udvikle på. Derfor, vil jeg gerne vide hvilken applikation I gerne så på App Store og Android Market?

På nuværende tidspunkt har jeg kun én applikation-idé i tankerne - som jeg ikke engang selv er kommet på. Det er en applikation, hvor man kan finde hinanden. Mere om den idé, kan I læse her;

http://casperblom.dk/ide-app-til-at-finde-hinanden/

Hvad synes I om den? 

Hvilken applikation vil I gerne se på App Store og Android market?

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 190
Fra  BloodyInk Skrevet kl. 17:13

Hvor meget tager du for at lave en info app der kan blive opdateret med billeder og evt referencer?

Dvs hvis vi ville have vores egen app :) ?

vh

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:16

1CLICK.DK:

Hvor meget tager du for at lave en info app der kan blive opdateret med billeder og evt referencer?

Dvs hvis vi ville have vores egen app :) ?

vh

Umiddelbart ikke meget.

Du er velkommen til, at ringe til mig, skrive til mig på mail, eller tage kontakt over skype

Informationerne findes på min Amino profil

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:58

Bumper lige =D

Fra Vanløse
Tilmeldt 18. Sep 11
Indlæg ialt: 123
Fra  DIPOsitive Skrevet kl. 13:50

Hvad med en App hvor man kan koble den sammen med dating profiler, så eks. folk fra scor, dating osv. kan have en app kørende som bipper eller lignende, når de er hinanden nær og deres "match" rammer eller lignende. Kræver nok en aftale med den specifikke side, men en god idé vil det være tror jeg :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)