Hej fellow Aminos! Jeg har i længere tid nu udviklet mobil-applikationer til iOS & Android. Og jeg har igennem min tid udviklet ret så komplekse applikationer, så jeg føler mig virkelig tilpas på de to platforme. Jeg har fået kigget min kalender igennem, og har fundet ud af at jeg har 3-4 timer tilovers om ugen, som jeg gerne bruge til at udvikle en ny applikation til min egen gavn, istedet for at udvikle til klienter, som jeg normalt gør. Sagen er den, at jeg er lidt clueless omkring hvilket app-koncept, jeg skal udvikle på. Derfor, vil jeg gerne vide hvilken applikation I gerne så på App Store og Android Market? På nuværende tidspunkt har jeg kun én applikation-idé i tankerne - som jeg ikke engang selv er kommet på. Det er en applikation, hvor man kan finde hinanden. Mere om den idé, kan I læse her; http://casperblom.dk/ide-app-til-at-finde-hinanden/ Hvad synes I om den? Hvilken applikation vil I gerne se på App Store og Android market? |
Hvor meget tager du for at lave en info app der kan blive opdateret med billeder og evt referencer?
Dvs hvis vi ville have vores egen app :) ?
vh