Jeg læste lige de forskellige nyhedssites, for at se om jeg er gået glip af noget i løbet af dagen :o) Og det må man sige der er. Ifølge bt er en tonstung satellit ude af kontrol, og forventes at ramme jorden på fredag. Desværre er der ingen der ved hvor. Det meste af satellitten vil brænde op i atmosfæren, men 26 dele på tilsammen 1 ton, vil slå ned et sted. Det er selvfølgelig et skræmmende scenarie, men jeg satser på at NASA har styr på det.. Men så kommer det (for mig) interessante. Iflg, artiklen er chancen for at nogen får det i hovedet 1 til 3.200 Jeg lavede lige en lyn-Google, og fandt frem til at chancen for at vinde den store gevinst i lotto er 1 til 8.347.680 Jeg ved ikke om tallet er helt korrekt, men under alle omstændigheder kan man konkludere, at man i næste uge, har væsentligt større chance for at få en satellit i hovedet, end at blive millionær på lotto. Det havde jeg sgu ikke lige regnet med |
igang:Iflg, artiklen er chancen for at nogen får det i hovedet 1 til 3.200
1 til 3.2000 for at NOGEN får den i hovedet.
Og 1 til 8.347.680 for at DU vinder i lotto. Jeg gætter på at chancen for at NOGEN vinder i lotto er større.