Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress hjælp :)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

Jeg søger lidt småhjælp til wordpress. Jeg har selv sat 2 sider op på unoeuro og surftown, men jeg er rendt ind i lidt småproblemer med upload af themes, og et andet problem som jeg ikke kender til.

Men jeg er sikker på at det er super let for den rette Amino-wordpress nørd :) og regner med at det kan klares med 30 minutter over skype

Som tak for hjælpen vil jeg give en times linkbuilding fra mine egene sider, på den gode "whitehat" måde! altså nogle gode links, med gode tekster og god Pagerank

Håber der er nogle der er klar på en lille bytter :) 

Pb gerne! 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 18:59

Vil ikke love jeg kan hjælpe - men hvis jeg kan skal jeg ikke have noget i betaling.

Skriv gerne en PB med info 

.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 22:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I will give you 2 hours help for free :)

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 05:14

Hej

Har du klaret dit problem?

Ellers sig til sa kan jeg lige se pa det

Billige seo pakker

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 08:33

Tusind tak for alle bud!

Emil Sørensen har været rigtig rigtig flink og hjælpe mig i flere timer igår! jeg har stadig et lille uløst problem som kan ses her www.vier.dk - aner ikke hvorfor den viser denne? 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 09:12

seOrdbogen:

jeg har stadig et lille uløst problem som kan ses her www.vier.dk - aner ikke hvorfor den viser denne? 

Jeg vil tro at du har en index.html fil til at ligge i roden af dit domæne. Slet filen og det burde virke :-)

 iPhone 6

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 09:13

Jeg kunne virkelig godt bruge lidt hjælp af en eller anden lige nu :) har 2 problemer... anyone skype? 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 09:58

seOrdbogen:
jeg har stadig et lille uløst problem som kan ses her www.vier.dk - aner ikke hvorfor den viser denne? 

Jeg er ikke specielt skarp til WordPress, så det følgende er kun "skud i blinde" :o)

Jeg havde selv nogenlunde tilsvarende problem med mine Wordpress sider hos Surfown. de blev løst ved at følge denne anvisning (Edit: Min fejl var anderledes, dette løser ikke noget)

Jeg ved ikke hvor opdateret denne side er, men det kunne være en anden årsag?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 10:04

Hey - domænet er aktivt, så det har ikke noget med det at gøre. 

:)

Tilmeldt 17. Sep 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som sagt så ligger årsagen hos Surftown og kun de kan fortælle problemet, det kunne godt være en opdaterings årsag.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)