Vi er igang med at lave et økologisk kolonial supermarked/webshop som vi har lavet følgende layout på... Der er tale om en prestashop løsning som er ret sikre at satse på og hører derfor gerne dine mening og forslag om: Til dem der gider
/Super dag til alle |
Hej, jeg har i sin tid arbejdet som web-arkitekt, dvs. den kommunikationsmæssige opbygning af en hjemmeside (hvor skal hvad ligge og i hvilken orden, samt kommunikationen på sitet osv.)
Det er ikke meget at gå ud fra, men når jeg ser denne side, så er der en ting der springer mig i øjnene. Hvis I går op i hurtig handel skal kunderne også kunne finde frem til deres varer i en fart, og det betyder at det f.eks. vil være en god ide at liste varerne op i alfabetisk rækkefølge - dvs. Cacaodrik, havredrik, Kaffefløde, Soyadrik osv - eller i kategorier - dvs. soya-, ris-, havreprodukter osv.
Samtidig skal I lige gå jeres sideoverskrifter igennem, så de er dækkende - her på denne side er Soya & Rismælk ikke dækkende, da der ikke er rismælk (i hvert fald ikke lige nu), men til gengæld er der meget andet. Så en mere overordnet overskrift vil være at foretrække her.
Som kvinde synes jeg designet er dejligt, det er roligt og rart og giver samtidig et indtryk af "jord under neglene" ;) God ide at give opskrifter.
Jeg kender ikke til Prestashop, så der kan jeg ikke hjælpe...
Mange hilsner Sisse