Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Feedback på økologi, og special mad site

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Flensborg
Tilmeldt 14. Sep 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er igang med at lave et økologisk kolonial supermarked/webshop som vi har lavet følgende layout på...

Der er tale om en prestashop løsning som er ret sikre at satse på og hører derfor gerne dine mening og forslag om: Til dem der gider

• Det generelle indtryk/design er kun en billedfil ikke aktiv shop.
  • Teknik (Prestashop)
  • Generelle forslag til hvad der unne give en god handelsoplevelse, der er satset på kvinder, idealister ogfamilier som købere bl.a. større partier end normalt og ca. 8000 vareno. til både økologi, vegetarer/veganere og superfood med pæne prisforele når vi går i luften.
  • Vi fokuserer på gode varer til med åbenlyse prisfordele og hurtige handel (for kunden) med overblik og hurtigt til kassen og god logistik/information. Der vil ligeledes være en blog, video, opskrifter samt senere en sektion med nyheder både mad og non-food.

/Super dag til alle

Tilmeldt 17. Sep 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:44

Hej, jeg har i sin tid arbejdet som web-arkitekt, dvs. den kommunikationsmæssige opbygning af en hjemmeside (hvor skal hvad ligge og i hvilken orden, samt kommunikationen på sitet osv.)

Det er ikke meget at gå ud fra, men når jeg ser denne side, så er der en ting der springer mig i øjnene. Hvis I går op i hurtig handel skal kunderne også kunne finde frem til deres varer i en fart, og det betyder at det f.eks. vil være en god ide at liste varerne op i alfabetisk rækkefølge - dvs. Cacaodrik, havredrik, Kaffefløde, Soyadrik osv - eller i kategorier - dvs. soya-, ris-, havreprodukter osv.

Samtidig skal I lige gå jeres sideoverskrifter igennem, så de er dækkende - her på denne side er Soya & Rismælk ikke dækkende, da der ikke er rismælk (i hvert fald ikke lige nu), men til gengæld er der meget andet. Så en mere overordnet overskrift vil være at foretrække her.

Som kvinde synes jeg designet er dejligt, det er roligt og rart og giver samtidig et indtryk af "jord under neglene" ;) God ide at give opskrifter.

Jeg kender ikke til Prestashop, så der kan jeg ikke hjælpe...

Mange hilsner Sisse

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:02

Enig med Sisselotte i, at det er pænt layout og udmærkede farver. I skal bare passe på med den grønne, for den er lidt for lysegrøn. Farven er ikke så god i en menubjælke, fordi der er for lidt kontrast uanset om I har hvid eller sort font på bogstaverne. Prøv at gøre menubjælkens grønne farve lidt dybere/mørkere, så bliver det nemmere at læse bogstaverne.

Listen over varer, hvor der er knapper for Info og Læg i kurv er enkel og selvforklarende, men da det kun er et image og ikke en hjemmeside, er det svært at se, om I har hjælp med. Det kan være en kunde, der misser et eller andet, så der sker en fejl. Hvilken online-hjælp får kunden?

Det er et fint mærke/skilt, der "falder ned" med "Økologiske varer til gule priser. Udmærket. Det virker levende.

Jeg gik ind på din amino-profil og klikkede på linket Website. Men knappen linker til ecologisk.de, ikke ecologisk.dk, vær lige opmærksom på det. Det kan godt være, at ecologisk.dk ikke er klar endnu, men så er det misvisende med en website-knap på din profil - blot det jeg ville sige...

Fra Flensborg
Tilmeldt 14. Sep 11
Skrevet kl. 20:43

Hej Sisselotte,

Vi vil helt sikkert følge dine råd mht. hastighed/grupper, denne fil var primært for at vise helt overordnet design - så de grupper skal vi nok få styr på.

Dejligt du kan lide det generelle design, teknik kan vi evt. tage op en en anden tråd når vi kommer tætter på opstart.

Tak for fin konstruktiv kritik...

S

Fra Flensborg
Tilmeldt 14. Sep 11
Skrevet kl. 20:49

Hej Poul,

Tak til dig også for den gode kritik. Den grønne er noget dybere designet end den fremstår her efter et par klik på billedet...... tror det er noget browser hallj, den gør det samme når jeg sætter billedet i en html side nemlig. VI skal nok holde fokus på det  ;-)

Mht online hjælp, har vi talt om en onlive kunde support (livechat) og selvfølgelig også en mere alm. telefon/e-mail/sms kundeservice, så kunderne får hurtigt svar... Det har vi selv været irriteret over andre steder...

/S

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)