Næ det kunne jeg ikke, for jeg har lige solgt min bil. Jeg brugte den for lidt, så den stod i virkeligheden bare og sendte 3.700 kr. i statskassen, samt for 8-10.000 kr. parkeringsbøder og parkeringslicens for at få lov til at holde på én af de parkeringspladser der ikke er her. Og da den nu også skal "beriges" med en straf for at køre (bor klods op af den nye betalingsring), besluttede jeg mig for at det måtte være nok. Godt, så kom jeg af med det :o) Og så til dit spørgsmål: Men selvom jeg ikke havde solgt den, ville jeg aldrig have købt motorolie via nettet. Det er jeg slet ikke struktureret nok til. Motorolie er noget jeg lige pludselig finder ud af mangler, og så kører jeg ind på en tankstation og fylder på. Jeg aner ikke gang hvad jeg betaler for det, så jeg ville alligevel ikke vide om jeg jeg i det hele taget ville spare penge. Derudover ville jeg ikke have sådan noget til at ligge og flyde i bilen, og hvis jeg sætter det herhjemme, ville jeg alligevel ende med at køre ind på en tankstation, når lampen blinker. Og så er jeg lige vidt. |
Tænk over hvor billigt BILKA sælger motorolie og her taler vi om topkvali fra CASTROL, SHELL mv. De priser kommer du aldrig til at slå, idet BILKA's indkøbsvolumen er enormt.
Hilsen Daniel