Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne du finde på at købe motorolie via internet?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

AP:
Kunne du finde på at købe motorolie via internet?

Næ det kunne jeg ikke, for jeg har lige solgt min bil. Jeg brugte den for lidt, så den stod i virkeligheden bare og sendte 3.700 kr. i statskassen, samt for 8-10.000 kr. parkeringsbøder og parkeringslicens for at få lov til at holde på én af de parkeringspladser der ikke er her.

Og da den nu også skal "beriges" med en straf for at køre (bor klods op af den nye betalingsring), besluttede jeg mig for at det måtte være nok.

Godt, så kom jeg af med det :o) Og så til dit spørgsmål:

Men selvom jeg ikke havde solgt den, ville jeg aldrig have købt motorolie via nettet. Det er jeg slet ikke struktureret nok til.

Motorolie er noget jeg lige pludselig finder ud af mangler, og så kører jeg ind på en tankstation og fylder på. Jeg aner ikke gang hvad jeg betaler for det, så jeg ville alligevel ikke vide om jeg jeg i det hele taget ville spare penge.

Derudover ville jeg ikke have sådan noget til at ligge og flyde i bilen, og hvis jeg sætter det herhjemme, ville jeg alligevel ende med at køre ind på en tankstation, når lampen blinker. Og så er jeg lige vidt.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:40

Tænk over hvor billigt BILKA sælger motorolie og her taler vi om topkvali fra CASTROL, SHELL mv. De priser kommer du aldrig til at slå, idet BILKA's indkøbsvolumen er enormt. 

Hilsen Daniel

Fra Sønderborg
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 18:44

Bilka sælger det måske billigt engang imellem, men da jeg skulle have castrol magnatec kunne jeg købe det på netter til 250 kr for 5 liter. hvor imod det i bilka kostede 350+ kr. for 4 liter. (tilbud). Denne webshop, som jeg har nævnt tidligere, kan jo gøre det billigere end bilka, så mon ikke han også kan?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:12

Der er flere shops - jeg har købt viskerblade fra denne http://oliebiksen.dk/shop/frontpage.html

Men jeg vil kun købe olie til at toppe op med mellem service på bilen - og det er ikke ret meget. Når bilen er til service bliver der skiftet olie og så er jeg sikker på det er den rigtige olie til longlifeservice.

MVH

Thomas

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 20:25

Dvs i vil ALDRIG købe en motorolie, mærke som i ikke kender, selvom i ville kunne spar 100-150kr?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:36

AP:
Dvs i vil ALDRIG købe en motorolie, mærke som i ikke kender, selvom i ville kunne spar 100-150kr?

Jeg ville aldrig købe noget, jeg ikke kender i forvejen. For at overholde betingelser for longlife service på min bil, så skal olien være en bestemt type. Og hvis jeg så skal til service for hver 15.000 km i stedet for 30.000 km så betyder en besparelse på 100-150 kr. ikke noget.

Mange vil måske være nervøse for, om motoren tager skade af den ukendte olie - og spørger de så deres mekaniker, så er det nok ikke så svært at regne svaret ud. Og med frygten for ekstra mekaniker regning, så tror jeg kan det blive svært at få folk overbevist om, at de skal købe den ukendte olie fremfor den de kender og er vant til at hælde på bilen.

Din olie kan sagtens være ligeså god eller bedre end mærkevaren, men hvis folk ikke er overbevist køber de ikke :-(

MVH

Thomas

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 20:45

Lige præcis

Ligesom biltema.dk de har deres egen motorolie " Motorolie, mineral, Classic 20W–50 til 170 kr " Nu kender jeg slet ikke til deres kvalitet men prisen er super god. Deres olie i gåseøjen, vare meget bedre end de dyre motorolie. Det handler også at man har tiltro til den olie man køber. Også man har slags dokumentation om ens ukendt motorolie produkt. 

Hvis michael schumacher lavet en reklame film med biltema´s motorolie til 170kr, ville alle pludselig købe den D

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)