Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til navn til mit firma

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Hvis du vil være helt sikker skal du tage fat i en advokat, det er ret ærgeligt at lave hjemmeside, visitkort og alt mulig andet for så at finde ud af at en anden har rettighederne.
Men Google er et ret godt sted at søge om der er noget der hedder det du gerne vil kalde dit nye firma.
Har selv søgt og søgt inden jeg tog kontakt til advokat.

Held lykke med dit fortstående projekt
Fra København
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 22:05

Hej.

Hvad skal dit firma lave? Jeg mener HbFunFace er et godt navn, hvis du skal male "sjove ansigter"

HbColorMe maler mere end ansigter.

Start med det navn du synes passer bedst. Jeg tror ikke der er andre der har taget nogle af de navne. Ellers kan du jo altid finde på et nyt, hvis der er nogen der kommer efter dig.

mvh

Jens

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:49
Hej Jens.
Jeg skal hovedsaglig male ansigter på børn:) Men jeg laver mange andre kreative ting også:) Bla. Børnemalerier og vægmalerier. Men ved ikke hvor meget jeg vil gøre i det:)
Kan heller ik selv finde nogen der hedder det:) Tak for hjælpen. Vil arbejde videre.

Mvh. Heidi
Fra Odense
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 161
Fra  Skov Rejser Skrevet kl. 23:19

Du kan også gå ind og søge på "navne og numre erhverv". Held og lykke.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:29

Du kan for en sikkerheds skyld også kontakte Patent og Varemærke styrelsen eller Erhvervs og Selskabs styrelsen.

Men hvis det 'bare' er et navn på et domæne ville jeg ikke være så bekymret. Hvis det er ledigt er det ledigt.

Dit navn på domænet er heller ikke så vigtigt med mindre det er en stor anerkendt virksomhed hvor alle kender navnet og søger på det på google.

Dine søgeord er vigtigere mener jeg at kunne huske fra indlæg om søgemaskineoptimering, her på Amino.

Håber det ver til hjælp.

-Jens Andersen - www.standard-hjemmeside.dk - JA/S Hjemmeside

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)