Jeg har åbnet en ny blog på www.knaldellerfald.dk hvor jeg primært vil anmelde nye danske sider på internettet. Over tiden vil jeg også gerne have andre med til at skrive, således at nyheder kan komme ud regelmæssigt, og primært gør jeg det pga. min interesse for området, og behovet for at få afdækket hvad der sker med de danske internetsider. Så hvis du er i gang med at udvikle en banebrydende ny service, eller lige har gjort det, så smid en mail på info@knaldellerfald.dk, og hvis din side er interessant, vil jeg meget gerne skrive om den, og give min mening til kende. |
Få promoveret din internetside gratis
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
|
// Jesper Skov
Lavede engang noget i samme stil, www.ratemysite.dk, samme med en god ven. Vi solgte den fra da vi ikke havde tiden til at lege med det mere, men siden køre endnu blot med nye ejere... Du bør måske overvejer at få lidt af samme funktioner ind som der - hvis du en dag vil udvide sitet mere sådan funktioner... Måske noget jeg godt kunne være interesseret i at deltage i...måske... Ellers en god ide! |
![]() |
Jeg har netop færdiggjort en webshop for en kunde, som trænger til en gevaldig omgang markedsføring. Adressen er www.alle-specialiteter.dk Det er en meget atypisk shop. hvilket jo kan virke som en god idé, da det gør folk nysgerrige, men den kan jo på den anden side være så speciel, at folk ikke kan finde ud af den. Du er meget velkommen til at kommentere den i din blog. hilsen Cpufan |
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Hej Codex, Lyder som et udemærket initiativ. Jeg vil gerne høre lidt mere om hvad det helt nøjagtigt er du vil/kan. Fald, betyder det offentlig lynchning? Er det noget man kan forvente markedsføringsværdi af, i form af besøg eller andet? Hvem er brugeren af din side/blog og hvor mange er de? Og endeligt, synes jeg lige du skal sende stavekontrollen igennem din side :) Faldt over nogle stykker da jeg var derinde :) Den her er meget god : forkser Arne Krumsvik :) |
Offentlig lynching vil altså ikke komme på tale, da jeg ikke vil bruge tid på at skrive om noget, som jeg ikke ser noget interessant i. Jeg har en række emner til nye artikler allerede, da der sker en del hele tiden, og jeg selv følger meget med på markedet. Der eksisterer ikke mange medier i Danmark, som beskæftiger sig med internettet, og dem som gør, viderebringer ofte blot pressemeddelelser, som ofte er kedelige. Jeg vil meget gerne have pressemeddelelser, men jeg forbeholder mig retten til at forholde mig kritisk til det meste. Siden har indtil videre kun eksiteret i et 10 dage, så kendskabet er stadig begrænset. Jeg regner med at regelmæssige indlæg vil give et fast publikum blandt danske internetentusiaster. |
Jamen så stiller vi da gerne op til lidt spank ;-) Vi er lige gået i luften med et nyt rekrutteringskoncept - var bl.a. nominerede i Edison-Prisen 2007 af Computer World. Håber du kan lide side!! Og hvis du skal bruge info kan du bare sige til. |
eTRADEVIDEO - We produce, distribute and analyze online videos for leading eCommerce companies.
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)