Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få promoveret din internetside gratis

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har åbnet en ny blogwww.knaldellerfald.dk hvor jeg primært vil anmelde nye danske sider på internettet. Over tiden vil jeg også gerne have andre med til at skrive, således at nyheder kan komme ud regelmæssigt, og primært gør jeg det pga. min interesse for området, og behovet for at få afdækket hvad der sker med de danske internetsider.

Så hvis du er i gang med at udvikle en banebrydende ny service, eller lige har gjort det, så smid en mail på info@knaldellerfald.dk, og hvis din side er interessant, vil jeg meget gerne skrive om den, og give min mening til kende.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 19:35
Flot side og umiddelbart fint initiativ. Syntes dog lige at du rimelig hurtigt skal få lavet et nyt design ;-)

// Jesper Skov

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:42
Ja fin side, men du bør få et nyt design hurtigt - det er jo default wordpress layout (schhhh... blog.nerdlab.se er det samme ;))

Lavede engang noget i samme stil, www.ratemysite.dk, samme med en god ven. Vi solgte den fra da vi ikke havde tiden til at lege med det mere, men siden køre endnu blot med nye ejere...
Du bør måske overvejer at få lidt af samme funktioner ind som der - hvis du en dag vil udvide sitet mere sådan funktioner... Måske noget jeg godt kunne være interesseret i at deltage i...måske...

Ellers en god ide!
Tilmeldt 29. Mar 06
Skrevet kl. 20:43
ja, jeg ved det godt det med templaten til Wordpress , men jeg har bare mest fokuseret på indholdet indtil nu... leder efter en god og passende template, som nok kommer på indenfor et par dage! Jeg leder også efter folk, som gerne vil være medskribenter på siden. Selvfølgelig mod betaling, hvis siden skulle begynde at tjene nogle Adsense-kroner ind engang!

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 10:45
Jeg har netop færdiggjort en webshop for en kunde, som trænger til en gevaldig omgang markedsføring.

Det er en meget atypisk shop.

hvilket jo kan virke som en god idé, da det gør folk nysgerrige,

men den kan jo på den anden side være så speciel, at folk ikke kan finde ud af den.

Du er meget velkommen til at kommentere den i din blog.

hilsen

Cpufan

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 4. Apr 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:01
Hej Codex,

Lyder som et udemærket initiativ.

Jeg vil gerne høre lidt mere om hvad det helt nøjagtigt er du vil/kan. Fald, betyder det offentlig lynchning?

Er det noget man kan forvente markedsføringsværdi af, i form af besøg eller andet?

Hvem er brugeren af din side/blog og hvor mange er de?

Og endeligt, synes jeg lige du skal sende stavekontrollen igennem din side :) Faldt over nogle stykker da jeg var derinde :) Den her er meget god : forkser Arne Krumsvik :)

Tilmeldt 29. Mar 06
Skrevet kl. 22:30
Det jeg vil er at give danske internetbrugere nyheder om hvad der sker på den danske del af internettet. Jeg vil gøre det fra mit perspektiv, og give min uforbeholdne mening. Det betyder at hvis jeg kan lide det, så siger jeg det, og hvis jeg ikke kan, så gør jeg det også! Men før jeg vil beskæftige mig med det, skal det have en nyhedsværdi, det skal være interessant set fra forbrugernes synspunkt. En ny e-shop, der sælger kaffe/sprut/tøj eller et nyt webdesign-firma, er ikke i sig selv interessant, medmindre der er noget specielt over det.

Offentlig lynching vil altså ikke komme på tale, da jeg ikke vil bruge tid på at skrive om noget, som jeg ikke ser noget interessant i. Jeg har en række emner til nye artikler allerede, da der sker en del hele tiden, og jeg selv følger meget med på markedet. Der eksisterer ikke mange medier i Danmark, som beskæftiger sig med internettet, og dem som gør, viderebringer ofte blot pressemeddelelser, som ofte er kedelige. Jeg vil meget gerne have pressemeddelelser, men jeg forbeholder mig retten til at forholde mig kritisk til det meste.

Siden har indtil videre kun eksiteret i et 10 dage, så kendskabet er stadig begrænset. Jeg regner med at regelmæssige indlæg vil give et fast publikum blandt danske internetentusiaster.

Fra CPH
Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 23:14
Jamen så stiller vi da gerne op til lidt spank ;-)

Vi er lige gået i luften med et nyt rekrutteringskoncept - var bl.a. nominerede i Edison-Prisen 2007 af Computer World. Håber du kan lide side!!

Og hvis du skal bruge info kan du bare sige til.

eTRADEVIDEO - We produce, distribute and analyze online videos for leading eCommerce companies.

Fra Greve
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 18:57
Fed side, giver virkelig en god indsigt i de nye sites :)

kunne godt bruge nogen flere addons for at ligesom gøre den lidt mere og lidt federe :)

ellers godt intiativ :)

Dennis Pedersen

Dennis Pedersen - - Hjemmeside - www..dk -

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)