Jeg drager til Malta i slutningen af November. Jeg vil undersøge mulighederne for at drive virksomhed derfra. Det kunne være sjovt at høre fra andre, der også har erfaringer derfra. Hvis du har mod på det, så send mig gerne en mail til: info@ioosinternet.dk. På forhånd tak.
Jeg drager til Malta i slutningen af November. Jeg vil undersøge mulighederne for at drive virksomhed derfra. Det kunne være sjovt at høre fra andre, der også har erfaringer derfra. Hvis du har mod på det, så send mig gerne en mail til: info@ioosinternet.dk. På forhånd tak.
Dbh. Casper Schneidereit
Sad sgu lige og overvejet det samme efter dagens kedelige valgresultat.. God tur! :)
Det er nu nogle overvejelser jeg har haft længe, men udfaldet af valget var godt nok lige katalysatoren, til at få bestilt flybilletten og undersøgt tingene ordentligt.
Jeg synes heller ikke umilddelbart jeg kunne assosiasere "din tryghed" med noget positivt. Men i første omgang handler det jo om at finde ud af, om det i det hele taget er noget som jeg kunne tænke mig. Man kan jo gøre sig mange tanker hjemmefra...:-).