Hej Amino Jeg skal gerne bruge lidt kreative ideer til hvad jeg skal finde på, for at få tømt lidt ud i vores lager. Vi har en masse vaser, fade, skåle, glas, vinglas, karafler osv (samt nogle proptrækkere) som jeg har sat mig for skal væk fra lageret hurtigst muligt. - Produkterne er af god kvalitet, meget af det mundblæst - og samtidig til fornuftige priser. Men hvordan skal det gøres - jeg tænker måske og prøve at komme i kontakt med en masse af de folk der lever af og tage rundt på diverse markeder - især her op mod jul. - Er der nogen der har lidt viden om hvor jeg finder disse mennesker. Jeg er selvfølgelig også interesseret i diverse forretninger, det kan evt. også blot være som dekoration. - Vi har ingen minimums antal , dog kan det komme på tale at man selv skal betale fragten, hvis antallet er meget begrænset. Hvis der er nogen der har andre gode ideer, så sig endelig til - jeg har selvfølgelig mine normale kanaler, og de bliver selvfølgelig også prøvet af, men måske der var nogen der havde en god skæv vinkel på en anden måde og få skudt nogle produkter afsted? På forhånd tak for hjælpen :) Bendtsen |
Evt skyde lidt penge i en reklame på markedskalenderen.dk ??
vh
C-Consult