Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Pakistan.. Ikke cif mere

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:
Man skal aldrig bede om en pris i DK, det er det værste man kan gøre, man får et chok.

Kun hvis man ikke gør det rigtigt.... men ja hvis man ikke gør det rigtigt så får man sådan nogle priser som lige set her... helt ubrugelige....

Danmark har generelt de laveste fragtrater i verden, grundet konkurrence set over en bred kam

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:21

ExportInnovation:

Entrepreneur - Jan:
Man skal aldrig bede om en pris i DK, det er det værste man kan gøre, man får et chok.

Kun hvis man ikke gør det rigtigt.... men ja hvis man ikke gør det rigtigt så får man sådan nogle priser som lige set her... helt ubrugelige....

Danmark har generelt de laveste fragtrater i verden, grundet konkurrence set over en bred kam

//

Min erfaring er, at det afhænger af destinationer og hvor selskaber som DHL, UPS FedEx osv kører kampagner og ønsker markedsandele. Indien og Pakistan er konstant der hvor der kæmpes om godset.

F.s.a. alt andet på "almindelige" ruter er jeg enig med dig.

Køb ren argan olie her

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 11:26

Entrepreneur - Jan:

Min erfaring er, at det afhænger af destinationer og hvor selskaber som DHL, UPS FedEx osv kører kampagner og ønsker markedsandele. Indien og Pakistan er konstant der hvor der kæmpes om godset.

F.s.a. alt andet på "almindelige" ruter er jeg enig med dig.

Der er selvfølgelig nogle "Racerbaner" som man slås om på fragt når vi taler mængder, skrev også generelt.... Smile

Derfor anbefalede jeg også at tage de 60-90 USD og ikke bruge mere krudt på det ved 10-15kg... 300 er jo helt hen i skoven..

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 11:29

Jeg ved ikke om de 60 USD er med fortoldning eller ej.

Min levandøren vil kun undersøge videre ved bekræftelse af ordren nu !

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 11:34

Skønhed & Personlig pleje:

Det er klart, for hvis det er 10kg sakse så er der ikke meget i det for ham :)

Men gør nu som vi foreslår, at få det sendt med DHL CIF, og de fortolder så (går ud fra at du er importregistreret) og så sender de regningen til dig eller opkræver den ved levering.

Det er nemmere at få en frisør til at købe 2 sakse til lavpris end at bruge tid på det du gør lige nu :)

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 3. Apr 11
Skrevet kl. 11:49

Entrepreneur - Jan:

Det er klart, for hvis det er 10kg sakse så er der ikke meget i det for ham :)

Men gør nu som vi foreslår, at få det sendt med DHL CIF, og de fortolder så (går ud fra at du er importregistreret) og så sender de regningen til dig eller opkræver den ved levering.

Det er nemmere at få en frisør til at købe 2 sakse til lavpris end at bruge tid på det du gør lige nu :)

Ha ha ha ha Er du nu sikker på det :)

Men de sakse jeg er ved importere ikke lavpris :)

Meeeeen Tak jeg har forstået budskabet :)

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 11:57

Ha ha ha ha Er du nu sikker på det :)

Men de sakse jeg er ved importere ikke lavpris :)

Meeeeen Tak jeg har forstået budskabet :)

Ja hvis det er de sakse du linker til til dkk 230 + fragt og det er lavpris sakse. Dermed ikke sagt de er dårlige men det er lavpris.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 3. Apr 11
Skrevet kl. 12:00

Nåå okay.

Neej det er ikke de sakse jeg linker til :)Yes

Tilmeldt 3. Apr 11
Skrevet kl. 12:03

Så fik jeg allivgel et svar fra manden :

to clear the shipment under customs authority is good,,, the total courier charges with documentation will be $100/- of these whole goods

Men gad vide hvad han ment med det !

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 12:07

Så fik jeg allivgel et svar fra manden :

to clear the shipment under customs authority is good,,, the total courier charges with documentation will be $100/- of these whole goods

Men gad vide hvad han ment med det !

Det kan tolkes som at han mener indfortoldningen er med, men du skal ikke regne med det. Lav istedet en beregning om det vælter dit budget eller prisberegning på saksene og så kan du bare ændre prisen. Om en frisør betaler 5-10 mere eller mindre per saks er ligemeget.. for frisøren.

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)