Håber der er plads til en mere i tråden?? Jeg ønsker mig et logo til køreskolen. Hjemmesiden er nok det bedste at tage pejling efter. M.v.h. Lone |
Hej,
Jeg har sendt dig en PM.
Håber der er plads til en mere i tråden?? Jeg ønsker mig et logo til køreskolen. Hjemmesiden er nok det bedste at tage pejling efter. M.v.h. Lone |
Hej, Jeg har sendt dig en PM. |
Jeg kan tilbyde at lave et professionelt logo, eller banner til dit firma, eller din hjemmeside. med tilfredsheds garanti. Du betaler først når du er tilfreds. Pris 380 Kr,- Mvh Abdullah Ahmad Abdullah@solution24.dk |
Hvorfor skriver du det ikke en gang til? ![]() 2 gange er da slet ikke nok hvis man vil frem på Amino, man skal som minimum skrive samme indlæg 5 gange for at blive set :-) God dag |
PM sendt. Brian |
Hej Lone, Hvorfor laver du ikke en tråd selv, eller tager kontakt til én af de mange, der har tilbudt tråd-ejeren logo? Kan slet ikke se din logik, og synes det er lidt meningsløst det du gør. Forsat god dag. :-) Mvh David Bograd |
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.
Tjek Bograddesign.dk for mere info!
Hej Lone, Vil meget gerne hjælpe dig hvis vi kan, så hvis det stadig er aktuelt for dig at få lavet et logo, så skriv gerne tilbage. Det skal jo være et logo der passer til resten af dit forretningskoncept. Men det er noget vi bestemt kan hjælpe dig med. Mvh. Eliza
|
Hej Nicolai og Omar Jeg ved ikke om nogen allerede har forslået det endnu men jeg vil klart anbefale www.logotournament.com Det virker ved at I opretter en konkurrence om jeres logo præmie penge. Derefter byder en masse designere ind med forslag. I giver hele tiden kritik (dette er MEGET vigtigt) og til sidst vælger I en vinder. I modtager jeres nye logo i en vektor fil. |
Tak for svar alle sammen - og med de gode mails jeg har fået, sidder jeg nu med et luksusproblem, nemlig at vælge. _________________________________________________________________________________________________ og så til:
David Bograd 1) Tror i burde præcisere det lidt. Hvad er jeres prisleje? Skal det kun bruges online eller også trykkes? Mvh David 2) Hej Lone, Hvorfor laver du ikke en tråd selv, eller tager kontakt til én af de mange, der har tilbudt tråd-ejeren logo? Kan slet ikke se din logik, og synes det er lidt meningsløst det du gør. Forsat god dag. :-) Mvh David Bograd ____________________________________________________________________________________________________ Du bidrager til tråden med et eller andet, og måske har du ret i at jeg bør undskylde til trådstarter, at jeg hoppede ind mens logo-gryden var i kog. Undskyld trådstarter :-) Til gengæld tager jeg det ikke så tungt om David Bograd tager det tungt M.v.h. Lone |