Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk Multi Tryk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du mod på at blive selvstændig, enten deltid eller på fuldtid, så bliv partner hos

Dansk Multi Tryk.

Du bliver en del af et franchisekoncept, hvor du bl.a. får:

*Trykkeri og handelsaftale
* Fælles reklame
* Hjemmeside med egen mailkonto
* Salgskollektion
* Visitkort
* Support
* Hurtig levering
* Brevpapir
* Skabeloner
* Uddannelse

Med et tekstiltrykkeri i huset kan du nu trykke logoer og meget andet på det tøj, du bestiller gennem os. Vi har indtil nu aftaler med 78 forskellige firmaer, herunder Kappa, Fruit of the Loom, Slazenger og C.G. Work Wear.

Dine kunder vil typisk være: sportsklubber, skoler, mindre virksomheder osv.

Det koster kr. 40.000 + moms at blive partner hos Dansk Multi Tryk.

Har dette fanget din interesse eller vil du vide mere så kontakt os på

dir@danskmultitryk.dk

salg@danskmultitryk.dk

Vi beklager meget, at vores hjemmeside www.danskmultitryk.dk endnu ikke er oppe at køre. Dette skyldes problemer mellem programmør og webhotel.

Vi kan dog kontaktes via mailadresserne i annoncen.

Venlig hilsen

Dansk Multi Tryk

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 23:12
Hvad er den helt store forskel, i forhold til denne; http://www.amino.dk/view.asp?topicID=13853
- udover at i beklager jeres hjemmeside?

Amino er ikke en reklamesøjle. Det er i orden at gøre opmærksom på sig selv og sit produkt, men ikke reposte det samme flere gange, selvom i ikke kan skaffe kunder.

// Jesper Skov

Tilmeldt 9. Mar 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:48
Det er jo nok fordi Amino er sådan bygget op at man ikke kan rette de tidligere indlæg. Dette tror jeg ikke skal betragtes som reklame men en henvisning da jeg kan forstå flere har undret sig. Nu har jeg desværre ingen reklame med i min mail som mange andre har da jeg nok ikke vil bruge mine indlæg som reklame søjle
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)