Jeg har ganske enkelt en god ide/produkt til sportsverden der ikke er set før, der bestemt har sin rettighed på markedet, men synes det er ganske besværligt at finde en Business Angel eller Venturekapital, til at udvikle ideen og fører den ud i livet. Er der nogen der har gode råd til hvordan man griber det an? Er nok kun 250.000 kr samt erfaringer jeg søger, for at få udviklet og produceret det første lille "prøve-oplag". Jeg har gode kontakte klar til distribution m.m., når først jeg har fået produktet produceret. Når det er gået godt med prøve-oplaget, søger jeg derefter 5-10 mio. kr til at komme ud i hele verden hurtigt, og forhåbentligt allerede inden for 3 år være derude, og evt klar til salg af hele virksomheden for et beløb et par hundrede gange større end investeringen. Det er da noget af en investering og exit-plan. Men inden vi når dertil, skal jeg jo først igang. Håber nogle kan hjælpe. |
Tjo ville nu være rart at vide hvad man skulle invistere i, så tror jeg du fik flere henvendelser..