Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du et budskab til unge iværksættere?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
SÅ HAR DU CHANCEN HER!

Vær med fra 1. nummer - du kan søge elever eller unge medarbejdere. Eller du kan gøre opmærksom på tilbud, som er interessante for unge med iværksætterblod i årerne. Bladet udkommer i 5.000 eksemplarer - og de bliver delt ud på over 30 gymnasier og handelsskoler lige før læseferien :-)

Desuden udkommer bladet som en elektronisk PDF/FLASH udgave, hvor du som annoncør kan få linket din annonce direkte til f.eks. din virksomheds hjemmeisde. Det er med i prisen!

YoungInc er et nytænkende magasin om iværksætteri henvendt mod unge mellem 15-20 år. Gennem en række spændende artikler og andet, vil vi inspirere unge med iværksætterambitioner til at komme videre og give andre med interesse for området, indsigt i hvad det drejer sig om.

Vi tilbyder layouten gratis til Aminoer, hvis I melder jer i løbet af de kommende 7 dage på de i forvejen fordelagtige intropriser: Læs meget mere ved at følge dette link.

Ring eller mail for yderligere oplysninger og et super tilbud og vær samtidig med til at støtte et godt projekt!

De bedste hilsner,

Mads Løntoft - tlf.: 21 42 51 25

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 21:15
Hej Mads

Det ser jo ud til at være helt rimelige priser, I holder jer her i det 1. nummer. Så jeg vil da gerne annoncere, så må vi se, om det kan skaffe mig en kontorelev til efter sommerferien.

Tilmeldt 17. Nov 06
Skrevet kl. 11:15
Hej Anette,

Det skulle der være god mulighed for, da vi har aftale med de fleste af
skolerne om, at magasinet omdeles til afgangsklasserne (3.g) så alle
får et personligt eksemplar.

Derudover vil din annonce i den elektroniske udgave være forbundet
direkte med din hjemmeside, dvs. når en læser klikker på annoncen ryger
han/hun videre til annoncørens hjemmeside.

Dbh,

Mads

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 11:25
Det lyder fint - hvis jeg nu skal have flere websites med i annoncen, bliver der så linket til dem alle? - Nå, jeg tror nu nok mest på den trykte udgave, men nu må vi se ....
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 11:33
Godt initiativ! Helt sikkert! Hvordan finder i stof til artikler i bladet? Jeg kan se, at Rip''n''Roll og engodsag.dk er på forsiden af første nummer... "Høster" i her fra Amino? Og ville det være noget værd for Jer, hvis I modtog artikler fra Amino-brugere?

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 17. Nov 06
Skrevet kl. 11:54
 > > Anette: Jeg undersøger fluks om det kan lade sig gøre
at linke til flere hjemmesider, det vil jeg mene det kan.

> > Peter: Til den første udgave har vi nu alt det stof vi skal
bruge. En del er fra aminoer (som jo også snart er en pæn del af Danmarks
samlede iværksætterskare :-) ), men vi har også artikler fra andre der
ingen tilknytning til Amino har. F.eks. er der ifm. de forestående
eksamener en artikel skrevet af Michael Dolmer, som er coach og
psykoterapeut, med sepeciale inden for studie- og eksamensrådgivning.

Folk har været meget villige til at bidrage da de hørte hvad det
drejede sig om, hvilket jo er fantastisk. Skolerne og de Bog&Idé
butikker, der gerne vil have magasinet ud, har ligeledes vist stor
interesse for et magasin med et lidt mere 'fagligt' indhold.

Men ja, vi modtager meget gerne artikler og/eller forslag fra aminoer til
artikler og andet -det vil vi være meget glade for! Ligesom enhver
henvisning til en mulig annoncør modtages med kyshånd

Dbh,
Mads
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 12:12
Ja, det er jo altid sværest at skaffe annoncører til det første nummer. Og da jeg 1. gang hørte om jeres projekt på AminoTastic troede jeg heller ikke, at I kunne nå det hele, så det er meget flot, at I holder jeres deadlines. Det er jo den helt rigtige tid på året, I udkommer.

I hvert fald kan jeg fortælle de øvrige Aminoer: De arbejder hurtigt og effektivt, jeg har fået et meget fint annonceudkast (i flere versioner), og jeg glæder mig meget til at se bladet, når det kommer.

Tilmeldt 17. Nov 06
Skrevet kl. 18:17
Vi har fået meget hjælp af både eksterne skribenter og skolerne, der som sagt har været meget begejstrede for det nye initiativ. Mange skoler fokuserer mere og mere på iværksætteri og derfor er det vi kommer med noget de kan se værdien i.

Vi mangler de sidste annoncører for at kunne realisere dette projekt, så alle henvisninger eller forslag modtages med enorm taknemmelighed!

Tilmeldt 10. Feb 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 08:00
Endnu en gang må jeg jo bare sige at jeg synes det er et super projekt, I har kørende. Håber at I får de annoncører der skal til for at realisere det. Under alle omstændigheder vil I få lettere ved at finde annoncører anden gang. Et trykt magasin, der viser hvad det drejr sig om, kan få mange annoncekroner til at rulle jeres vej.

Indtil da, kom nu op af stolene Aminoer! Er der ikke nogen der kan annoncere eller kender nogen der vil?

Venlig hilsen,

Chh

Tilmeldt 17. Nov 06
Skrevet kl. 13:57
Ja, vi mangler ikke så mange annoncører endnu - men alt hjælp modtages!

Dbh,
Mads

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)