Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google annoncer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Apr 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har et par spørgesmål ang. google annoncer til indehold. Dvs. hvor man har nogen google katagorier liggende på sin side som brugeren så kan klikke på for at kunne se de google annoncer for denne katagori. Man er inde på sin google konto for at få koden til dette, så laver man nogen katagorier (google kalder det for kanneler).

Jeg lægger så mærke til at det varierer hvad for nogen katagorier dukker op på min side.
Hvorvidt er det ens valgte kannaler eller indeholdet på siden som afgører hvad for nogen kannaler dukker op?

Er der nogen der har specielle erfaringer med denne form af Google annoncer?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:07
Du bruger Googles Channel (vælger at bruge den originale betegnelse) til at finde ud af hvor meget du tjener ind på enkelte sider.

Du kan max have 200 channels ialt.

Hvis du f.eks. har 10 kategorier, så kan du lave en channel til hver kategori. Det betyder at du kan se hvilken kategori du tjener mest på.

Når Google skal vise en AdSense reklame, så læser de hvad der står på siden. Derfor bør du søgeoptimere din side, så der kommer mest frem om lige præcis det din kategori indeholder.

Hvad er det for en side du har?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 8. Apr 07
Skrevet kl. 15:34
Kan du ikke forklare lidt nærmere forskellen på channel og katagori

Er tanken bagved channels at gøre det mere overskueligt hvis man har valgt at fremvise forskellige channels, eks. en  om cykelsport og en om box?

Kan man styre katagorierne hvor hver side inden for et website?

Jeg er igang men at skrive indhold med henblik på søgeopimering. Beklager at jeg ikke fortæller hvad der er for en side men den er ganske ny og der er meget lidt indehold.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:57
Hej Bergman

Jeg prøver lige en gang:

På Tigernet.dk kan du se et eksempel på channels.

Jeg har en top, højre og venstre. Hver plads er lavet forskelligt. Derfor skal der bruges 3 channels der fortæller hver især hvordan reklamen skal vises og hvad det er for en reklame form.

Jeg tror at jeg misforstod med kategorier før ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 8. Apr 07
Skrevet kl. 16:44
Okay det du har til venstre på siden var det jeg refererede til - google annonce kategorier.

De annoncer du har foroven og til højre - de ser ud til at være ens bortset fra alignment?

Kan man overhovedet fortælle google at man vil have cykelsport annoncer det ene sted og fodbold annoncer et andet?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)