Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobil abonnement

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Rosenkjær Web IVS Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger selv Callme's pow 6 timer med data til 149 kr./md.

Men hvis du snakker så meget mere, og gerne vil være på Telenors netværk. Har du så overvejet Telenors abonnement Fri Tale til 380 kr./md. inkl. fri sms/mms og 10 gb data/md.?

Med venlig hilsen

Johnny Rosenkjær

Billig crosstrainer - Den nemme guide til at vælge den rigtige

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 20:42

Hej Johnny

Sidder og surfer lidt mellem de forskellige selvskaber og er også på nuværende tidspunkt mest lun på telenor til 380,-

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:38

Jeg ville oprette et "gratis50" abonnement hos M1. Så kan du se hvordan dækningen er og du får 50 minutter gratis hver måned :)

Så kan du altid skifte til 6,11 timer hvis du er tilfreds med dækningen. Ellers kan du bare lukke det igen. Det koster ingen ting!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:41

Ja det giver jo god mening, når han vil skifte fra Onfone pga. TDC's dækning..Tongue Tied

Men ok, du fik linkbuildet, og det var vel også formålet.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:20

vespa:

Hej Johnny

Sidder og surfer lidt mellem de forskellige selvskaber og er også på nuværende tidspunkt mest lun på telenor til 380,-

Hvis du skal have fri tale, så kan Telenors lavprisselskaber (Nano mobil, Bibob, CBB m.fl.) ikke være med. Fri tale hos CBB koster eksempelvis 388,- kr./md. plus evt. data og SMS-pakke.

Taler du omkring 20 timer om måneden, så ville jeg nappe den store pakke hos Bibob til 299,- kr./md., men taler du over 21-22 timer, så er Telenor konkurrencedygtige på prisen, det er de bare ikke på de små pakker.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 08:59

Jeg benytter selv CBBs mobilabonnement og det er jeg ganske godt tilfreds med! Før det, benyttede jeg 3's netværk, men det var alt alt for dyrt. Tilmed havde jeg problemer når nettet skulle roame over på TDC's net.

BiBoB Mobil som også kører på Telenors net, har i øvrigt en 20 timers pakke, som måske er noget for dig?

Jeg selv kan slet ikke begribe hvordan folk kan snakke i telefon i 20 timer om måneden Skype-Wink 5 timers fri tale er mere end rigeligt til mig Skype-Smile

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:18
Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 709
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 23:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Spændende nyheder;) Vist ikke så aktuelt mere!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)