Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Langsom side pga. Adsense og social media.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino.

Denne side har hjulpet mig utrolig meget, og jeg håber der stadig er lidt hjælp at finde.

Her er min side http://poly-face.com 

På siden har jeg adsense, og jeg har social medier som facebook, google + osv. Men jeg synes de skaber lidt problemer, fordi nogle gange gør de at mine sider ikke gider loade helt, men kun load endtil reklamen fx. Det er problematisk, derudover synes jeg os det gør loadtiden meget langsom. Er der andre der har haft de problemer? og hvordan løser man det evt.? Jeg overvejer at smide alt ind i iframes, hvilket jeg allerede har gjort med nogle af reklamerne.

Tak på forhånd

/Dennis

3D Artist Dennis Jensen - Online Demo Reel og Portfolio

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 18:36

Jeg har haft samme problem med min side, der stoppede den tit ved en adsense reklame blok eller ved facebook "like" knappen..
men efter hvad jeg har kunne spore mig ind på har det kun været i firefox 6 på min egen computer at problemet har været.. har prøvet kæresten, forældrenes, skolens, vennernes. og i flere forskellige browsere uden problemer, og på min egen computer er det også kun i firefox problemet opstår..

har du evt. prøvet andre browsere? 

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 19:58

Var lige inde på din side, og den loaded i løbet af meget 1 sec eller sårn. Så hvis der er et problem er det ihverfald ikke noget man lægger mærke til...er måske bare fordi du kender siden og ved hvordan den skal se ud...måske lægger dine besøgende ikke lige så meget mærke til det som digWink

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 15:38

andreashdk:

Okay tak for din besked. Den virker fint i Chrome osv. Den virker vist også fint på andre computere, men det er da mærkeligt. Det kan være jeg ikke skal bekymre mig om det.

T.Iversen:

Ja det er nok rigtigt, men jeg vil gerne have mine besøgende ser siden som mig :) eller som jeg gerne vil have den skal se ud. Det er ret store ændringer der er, fx. bliver hele siden menuen ikke vist, eller formularen hvor man registere sig.  

3D Artist Dennis Jensen - Online Demo Reel og Portfolio

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 15:51

Jeg har lige prøvet at loade siden i FF 6.0.2 og i Chrome og den loader fint her, og hurtigt helt uden problemer, inden for få sekunder er siden klar.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)