Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO på tysk.?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 66
Fra  Fyrværkerimesteren Mads Daugaard Aps Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle på Amino

Et hurtig spørgsmål - hvem skal man have fat i, hvis man skal have lavet SEO til det tyske marked?

Har lavet lidt research omkring emnet i mit netværk, og er kommet frem til, at man formentlig skal have et tysk firma til at gøre det. Er der noget der har erfaringer med tyske firmaer eller evt. enkelte personer i Tyskland, som de kan anbefale til at klare opgaven?

På forhånd tak og god dag

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 16:52

Hej Mads.

Tag evt. en snak med http://www.just-search.dk/ - de skulle efter sigende være i stand til at løse SEO opgaver på Tysk.

Mvh Troels.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 132
Fra  Morning Train Skrevet kl. 22:22

Hej Mads,

Har du en tysk hjemmeside du skal lave SEO for/på eller hvordan?

Du kan tage fat i et tysk webbureau, det burde kunne give dig god service, men så er det lige den med sproget og prisen selvfølgelig. Jeg har gode kundskaber indenfor tysk, og forstår mig på SEO, så der kan jeg muligvis være behjælpelig, og så kan jeg skyde prisen godt ned. Vi kan da ihvertfald tage en hurtig snak om det, og se om jeg er kvalificeret ;)

Co-founder af Danmarks nye smarte SEO værktøj -> Morningscore 
Siden 2024 også nytænkende SEO kursus der vokser med raketfart 🚀 

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 22:59

Vi tilbyder SEO på bl.a. det tyske marked, og du behøver absolut ikke at få fat i et tysk bureau, for at kunne optimere din hjemmeside til det tyske marked. Spørgsmålet er så i bund og grund, om et dansk SEO firma kan gøre det lige så billigt som et tysk SEO firma - Det hele er typisk billigere syd for grænsen - ikke kun pilsnere og biler :)

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Oct 10
Fra  Fyrværkerimesteren Mads Daugaard Aps Skrevet kl. 07:52

Hej Karsten

Tak for dit svar.

Vi har ikke endnu en tysk hjemmeside, men vi er i gang med at researche på hvad mulighederne er. Og der skal selvfølgelig laves en del forarbejde før man hopper ud i sådan noget.

Jeg har lige noteret dig i min mappe, og så skal jeg nok lige vende tilbage, hvis det bliver aktuelt.

Med venlig hilsen

Mads

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Oct 10
Fra  Fyrværkerimesteren Mads Daugaard Aps Skrevet kl. 07:57

Hej William

Tak for dit svar.

Jeg vil tage fat i dig på et senere tidspunkt hvis det bliver aktuelt. Men ja, er også af den overbevisning, at hvis man tager et tysk og et dansk SEO-team med de samme kvalifikationer, vil tyskerne nok være væsentlig billigere.

Med venlig hilsen

Mads

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 08:08

Jeg har selv en del tyske sider, og arbejder ogsaa for kunder med tyske sider.

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)