Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man den gennemsnitlige ordreværdi op?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Der er jo en masse snak om 360 graders optimering - markedsføringen kan ikke stå alene, der skal optimeres on site. Vi arbejder en del på at hæve konverteringsraten, men noget jeg også rigtig godt kunne tænke mig er at gøre noget for at hæve den gennemsnitlige ordreværdi.

Vi har ikke rigtig testet noget som helst her. Hvad har fungeret godt for dig?

Fx krydssalg, fri fragt over en vis ordreværdi eller lignende. 

Glæder mig til at høre hvad I andre har af erfaringer.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 11:30

* Fri fragt over x kroner (enormt effektivt i visse typer af butikker, fx. tøjbutikker, hvor jeg har set eksempler på at næsten 50% af alle ordrer i perioder lige netop lå over den fragtfri grænse)

* "Har du også brug for?" (når den besøgende lægger en legetøjsbil i kurven, så skal vedkommende præsenteres for matchende batterier, når der lægges en bluse i kurven, så skal vedkommende præsenteres for et par matchende bukser, etc)

* Dyrere varer Wink

* Rabat på x procent ved køb over y kroner

* Køb 2, få 3.

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 10:11

Hej Troels,

Mange tak for nogle super gode bud. Den med fri fragt er noget af det vi har overvejet også, og jeg tror det bliver den første vi tester.

Jeg tror helt klart også at man kan komme langt med effektivt kryds salg - Her mangler vi dog lidt bedre teknik lige nu.

Håber der er andre gode bud derude!

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 11:33

eller en boks nedeunder med "folk som købte dette produkt købte også" X1  - X2 - X3 - X4 - X5.

Mvh Tobias.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)